توقیف بیش از ۳۲ دستگاه خودرو به علت سرعت غیر مجاز و تخلفات حادثه ساز 

رئیس پلیس راه شمال استان از توقیف بیش از ۳۲ دستگاه خودرو به علت انجام تخلفات حادثه ساز و سرعت غیر مجاز به همت پلیس راه باغین خبر داد.  به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”علی رضایی”گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز علی‌الخصوص سرعت […]

رئیس پلیس راه شمال استان از توقیف بیش از ۳۲ دستگاه خودرو به علت انجام تخلفات حادثه ساز و سرعت غیر مجاز به همت پلیس راه باغین خبر داد. 

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”علی رضایی”گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز علی‌الخصوص سرعت غیر مجاز بیش از ۳۲ دستگاه خودرو به علت انجام تخلفات حادثه ساز و سرعت غیر مجاز توسط تیم‌های گشت پلیس راه باغین طی یک ماهه گذشته توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی افزود: اجرای طرح با تخلفات حادثه ساز به خصوص سرعت غیرمجاز از ابتدای سال جاری به صورت ویژه توسط پلیس راه استان در حال انجام است و با متخلفان به صورت قاطع برخورد خواهد شد.

سرهنگ رضایی در پایان با بیان اینکه حفظ جان انسان‌ها و جلوگیری از سوانح وظیفه اصلی پلیس راه می‌باشد از رانندگان خواست، هنگام رانندگی به صورت خیلی جدی و دقیق به قوانین راهنمایی و رانندگی عمل و از انجام هرگونه تخلف حادثه ساز به طور جدی خودداری کنند.

انتهای خبر/ تاج الدینی




توقیف بیش از ۳۲ دستگاه خودرو به علت سرعت غیر مجاز و تخلفات حادثه ساز 

منبع:آرمـان
? توقیف بیش از ۳۲ دستگاه خودرو به علت سرعت غیر مجاز و تخلفات حادثه ساز