توقف فعالیت ۹۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۹۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در دو نقطه از شهر کرمان کشف شد. به گزارش فت فتو از کرمان،. سردار عبدالرضا ناظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود شمار زیادی دستگاه […]


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۹۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در دو نقطه از شهر کرمان کشف شد.

به گزارش فت فتو از کرمان،. سردار عبدالرضا ناظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود شمار زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در ۲ نقطه از شهر کرمان مطلع شدند

. وی افزود: در این رابطه ماموران با هماهنگی مقام قضایی به همراه ماموران اداره برق در بازرسی از یک کارگاه تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به‌صورت غیرمجاز با استفاده از برق شهری راه‌اندازی شده بودند را کشف و ضمن دستگیری یک متهم در ادامه نیز از یک مغازه خالی مرتبط با همین فرد شمار دیگری از این دستگاه‌ها را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف در مجموع ۹۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از این دو مکان که کارشناسان ارزش تقریبی آن ها را ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: این دستگاه‌های غیرمجاز تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شد و متهم مربوطه هم پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





توقف فعالیت ۹۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کرمان

منبع: فــارس
? توقف فعالیت ۹۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کرمان