توقف خانگی فولاد در بدترین زمان ممکن؛ نکونام حریفِ سبک خودش نشد

تهران- فت فتو- تیم فوتبال فولاد خوزستان در مصاف با مس کرمان به تساوی رضایت داد و موفق نشد از سد دفاع چند لایه‌ تیم فرزاد حسین‌خانی بگذرد. به گزارش فت فتو، تیم‌های فولاد خوزستان و مس کرمان از ساعت ۱۹ در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادآره‌نا به مصاف […]

تهران- فت فتو- تیم فوتبال فولاد خوزستان در مصاف با مس کرمان به تساوی رضایت داد و موفق نشد از سد دفاع چند لایه‌ تیم فرزاد حسین‌خانی بگذرد.

به گزارش فت فتو، تیم‌های فولاد خوزستان و مس کرمان از ساعت ۱۹ در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادآره‌نا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تساوی بدون گل حاصل شد.

شاگردان جواد نکونام برای رسیدن به سومین پیروزی خود در این فصل تلاش زیادی را انجام دادند اما حریف دفاع مستحکم مس کرمان نشدند تا در نهایت ۲ امتیاز خانگی دیگر را از دست بدهند و برای چهارمین بار در این فصل با نتیجه مساوی متوقف شوند. تیم فرزاد حسین‌خانی درست به مانند سبک تیم‌های جواد نکونام در این بازی به میدان رفت و موفق شد به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

فولاد حالا از ۶ بازی موفق به کسب ۱۰ امتیاز شده و موقتا در رده چهارم جدول رده‌بندی جای دارد. در سوی مقابل نارنجی‌پوشان شهر کرمان با تجربه سومین تساوی این فصل ۶ امتیازی شدند و موقتا در جایگاه سیزدهم ایستادند.

ترکیب فولاد خوزستان

کریستوفر کنت، مهدی شیری، موسی کولیبالی، مجید علیاری، حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی، احسان پهلوان، وریا غفوری، اشکان دژاگه، عارف آقاسی، سعید آقایی.

ترکیب مس کرمان

حسین شهریاری، سیدجلال عبدی، حسن مرادی فرد، میلاد خدایی اصل، عارف رستمی، شروین بزرگ،   محمد صبوری، عارف زینلی، سامان تورانیان، محمدامین کاظمیان، امیرحسین عسگری.




توقف خانگی فولاد در بدترین زمان ممکن؛ نکونام حریفِ سبک خودش نشد

منبع: ایرنـا
? توقف خانگی فولاد در بدترین زمان ممکن؛ نکونام حریفِ سبک خودش نشد