توضیح اورژانس سیرجان درباره نوزادی که در کنار سطل زباله رها شده بود

کرمان- فت فتو- رییس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی سیرجان ضمن تشریح وضعیت نوزاد رها شده در کنار سطل زباله در این شهرستان اعلام کرد که وی مداوا و تحویل شیرخوارگاه شده است. نبی‌الله حیدرپور روز دوشنبه به خبرنگار فت فتو اظهارداشت: نوزاد در کنار سطل زباله در انتهای جاده اصلی […]

کرمان- فت فتو- رییس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی سیرجان ضمن تشریح وضعیت نوزاد رها شده در کنار سطل زباله در این شهرستان اعلام کرد که وی مداوا و تحویل شیرخوارگاه شده است.

نبی‌الله حیدرپور روز دوشنبه به خبرنگار فت فتو اظهارداشت: نوزاد در کنار سطل زباله در انتهای جاده اصلی روستای محمود آباد در بخش زید آباد سیرجان رها شده بود.

وی افزود: طی تماس تلفنی مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس طی چند روز پیش مبنی بر اینکه داخل پلاستیکی شفاف نوزادی رها شده که هنوز زنده است ، بلافاصله آمبولانس به محل اعزام و این نوزاد دختر تحویل زایشگاه بیمارستان امام رضا (ع )شد و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان و مراقبت قرار گرفت.

حیدرپور ادامه داد: این کودک در معاینات اولیه دچار ناهنجاری و معلولیت بود که پس از پنج روز نگهداری و مراقبت وضعیت وی مناسب تشخیص داده و امروز برای نگهداری و اقدامات بعدی به شیرخوارگاه بهزیستی کرمان تحویل شد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




توضیح اورژانس سیرجان درباره نوزادی که در کنار سطل زباله رها شده بود

منبع: ایرنـا
? توضیح اورژانس سیرجان درباره نوزادی که در کنار سطل زباله رها شده بود