توسعۀ استان از زیرساخت‌ها پیشی گرفته است

فردای کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان گفت:«مدل توسعۀ اقتصادی استان را با تکیه بر نیازهای۲۰ سال آینده طراحی کرده‌ایم و با توجه به اینکه پروژه‌های توسعه‌ای استان از زیرساخت‌هایی مانند آب،برق،گاز و جاده جلو افتاده،تکمیل زیرساخت‌ها برای توسعۀاستان ضروری است». سیدمهدی طبیب‌زاده افزود:«به همین منظور همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان تیرماه سال جاری برگزار […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان گفت:«مدل توسعۀ اقتصادی استان را با تکیه بر نیازهای۲۰ سال آینده طراحی کرده‌ایم و با توجه به اینکه پروژه‌های توسعه‌ای استان از زیرساخت‌هایی مانند آب،برق،گاز و جاده جلو افتاده،تکمیل زیرساخت‌ها برای توسعۀاستان ضروری است».

سیدمهدی طبیب‌زاده افزود:«به همین منظور همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد تا بتوانیم پروژه‌های زیرساختی استان را معرفی و سرمایه‌گذاران را جذب کنیم».

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمان،وی در هفتادوسومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی مشکلات تامین اجتماعی در حوزۀ تولید به بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط اتاق کرمان پرداخت و اظهار کرد:«دیدگاه‌های روشن استاندار کرمان در مورد تولید و بخش خصوصی را دیده‌ایم و شنیده‌ایم و امیدوار به حمایت‌های بیشتر ایشان از تولید استان هستم».

طبیب‌زاده،همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌ها و دلسوزی‌های رئیس کل دادگستری استان برای حمایت از تولید،ادامه داد:«یدالله موحد تسلط کافی به تولید داشت و با از خودگذشتگی‌هایی که انجام داد مایۀ دلگرمی بخش خصوصی و تولید در استان بود که امیدواریم رئیس کل فعلی دادگستری کرمان نیز که به حسن خلق و صبوری معروف است،از تولید نیز حمایت ویژه داشته باشند».

وی در رابطه با مسائل حوزۀ تامین اجتماعی گفت:«سازمان تامین اجتماعی به دلیل انحصاری بودن و رقیب نداشتن،هر فعالیت دلخواهی را انجام می‌دهد که البته در برنامۀ پنجم توسعه از انحصار خارج شدن این سازمان مطرح شده بود که اجرا نشده است».

رئیس اتاق کرمان خاطرنشان کرد:«به نظر می‌رسد تنها هدف سازمان تامین اجتماعی کسب درآمد است که باید برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی در این حوزه تلاش کرد و مصوبات شورای استانی در سطح ملی مطرح و پیگیری شود». /پ




توسعۀ استان از زیرساخت‌ها پیشی گرفته است

منبع:خبر کرمان
?

توسعۀ استان از زیرساخت‌ها پیشی گرفته است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی