توسعه و تحکیم همکاری‌ها مورد توجه ترکمنستان و ایران است

وزیر امورخارجه کشورمان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در جریان سفر به عشق‌آباد با آقایان سردار بردی محمداف، رییس جمهور، قربانقلی بردی محمداف، رهبرملی و رشید مردوف، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو داشتم. به گزارش گروه بین‌الملل نذیر کرمان، حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ‌کشورمان با انتشار پیامی در شبکه […]

وزیر امورخارجه کشورمان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در جریان سفر به عشق‌آباد با آقایان سردار بردی محمداف، رییس جمهور، قربانقلی بردی محمداف، رهبرملی و رشید مردوف، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو داشتم.

به گزارش گروه بین‌الملل نذیر کرمان، حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ‌کشورمان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، به ارائه گزارشی از سفر خود به ترکمنستان پرداخت.

حسین امیرعبداللهیان در پیامی در شبکه ایکس نوشت: در جریان سفر به عشق‌آباد با آقایان سردار بردی محمداف، رییس جمهور، قربانقلی بردی محمداف، رهبرملی و رشید مردوف، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو داشتم.

پیگیری توافقات روسای دو کشور و بررسی روند همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های اقتصادی و تجاری، انرژی، ترانزیت، مبارزه با تروریسم و کنسولی و تحولات افغانستان، اوکراین و غزه در دستور کار بود. توسعه و تحکیم همکاری‌ها مورد توجه ترکمنستان و ایران است.

انتهای پیام/




توسعه و تحکیم همکاری‌ها مورد توجه ترکمنستان و ایران است

منبع: بــرنا
? توسعه و تحکیم همکاری‌ها مورد توجه ترکمنستان و ایران است