توسعه متوازن، دغدغه اصلی ورزشی کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، دغدغه اصلی ورزش استان کرمان را توسعه متوازن در بخش‌های مختلف دانست و خواستار حمایت بیشتر در این زمینه شد. میثم پاریزی در آیین رونمایی از کتاب “صد سال ورزش کرمان” که با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن خواجه نصیرطوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان انجام شد، با […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، دغدغه اصلی ورزش استان کرمان را توسعه متوازن در بخش‌های مختلف دانست و خواستار حمایت بیشتر در این زمینه شد.

میثم پاریزی در آیین رونمایی از کتاب “صد سال ورزش کرمان” که با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن خواجه نصیرطوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان انجام شد، با خیرمقدم به حضار شرکت کننده در مراسم به خدمات خانواده زنده یاد صنعتی خیر ورزشی یار استان کرمان و مؤلف کتاب “صد سال ورزش کرمان” اشاره کرد و گفت: خانواده مرحوم صنعتی، سالیان سال در زمینه خدمات ارزشمندی که پدر بزرگوارشان برای ورزش استان داشتند ادامه فعالیت دادند و در حقیقت هر جا بودند با تلاش و کوشش خود، منشاء خیر و اثر بودند که امیدواریم از خدمات این عزیزان در حوزه ورزش استفاده بیشتری کنیم.

او می‌گوید: دوست داریم ورزش استان کرمان بتواند همانگونه که امروز، چه از نظر زیرساخت‌های ورزشی، چه از نظر قهرمانان و رشته‌های ورزشی شاهد روز‌های پر افتخاری در بین استان کشور هستیم، در آینده هم باشیم.

به گفته پاریزی، هم اکنون قریب به ۵۰ تیم ورزشی از استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌های برتر کشور فعالیت می‌کنند که این نتیجه زحماتیست که طی سال‌های گذشته کشیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان می‌گوید: امروز خوشبختانه در حوزه ورزش قهرمانیِ ورزش جانبازان و معلولین با قهرمانی‌هایی که در رقابت‌های پاراآسیایی و پارالمپیک از سوی این جوانان ارزشمند استان کرمان رقم خورده، جایگاه مطلوبی داریم که این نتیجه سال‌ها زحمات خالصانه و صادقانه ایست که طی سالیان دور کشیده شده است.

پاریزی گفت: امروز در حوزه خدمت رسانی این افتخار را دارم امانتدار اعتمادی باشم که از نسل‌های گذشته برای بنده به ارث رسیده و امیدوارم این خدمتگزاری بتواند خالصانه و صادقانه انجام شود.

او دغدغه اصلی ورزشی استان کرمان را توسعه متوازن ورزش در بخش‌های مختلف مانند توسعه زیرساخت‌های ورزشی، حمایت از ورزش قهرمانی و استعدادیابی ورزشی دانست و گفت: امیدواریم با نگاهی ویژه در بحث حمایت‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان و پیشکسوتان بتوانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش ورزش استان کرمان در همه عرصه‌ها باشیم.

پاریزی می‌گوید: کتابی که امروز رونمایی می‌شود، نتیجه خلوص، نیت پاک و صادقانه زنده یاد حاج محمد صنعتی بزرگمرد، پیشکسوت و خیر ورزشی یارا استان کرمان است.

آیین رونمایی از کتاب صد سال ورزش کرمان

به گفته او، وقتی خدمتگزاری با نیت خیر، صادقانه و پاک انجام می‌شود، سبب ماندگاری عمل می‌شود.

پاریزی گفت: امیدوارم امروز که به عنوان امانت دار اعتماد مردم در این حوزه قرار گرفته ام، بتوانم به خوبی آن را به دست افراد بعدی بسپارم تا مسیر توسعه ورزش استان کرمان بهتر از گذشته فراهم شود.

فت فتو کرمان کرمان




توسعه متوازن، دغدغه اصلی ورزشی کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توسعه متوازن، دغدغه اصلی ورزشی کرمان