توسعه زیر ساخت ها در جنوب کرمان مورد توجه مسئولان باشد

کرمان – نماینده کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار در مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه زیر ساخت ها در شهرستان های جنوبی استان کرمان شد. منصور شکر الهی در گفتگو با مهر اظهارداشت: شهرستان‌های جنوبی کرمان با وجود پتانسیل‌های بسیار زیاد به خصوص در زمینه معادن و کشاورزی اما با مشکلات زیادی مواجه هستند. […]

کرمان – نماینده کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار در مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه زیر ساخت ها در شهرستان های جنوبی استان کرمان شد.

منصور شکر الهی در گفتگو با مهر اظهارداشت: شهرستان‌های جنوبی کرمان با وجود پتانسیل‌های بسیار زیاد به خصوص در زمینه معادن و کشاورزی اما با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی افزود: توسعه جنوب استان به بودجه و اعتبارات کافی نیاز دارند و همه مسئولان و نماینده‌ها باید تلاش خود را برای انجام کارهای زیر بنایی و ساختاری در این شهرستان‌ها انجام دهند.

وی بر وحدت و همراهی مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: باید کارهای کلان و بزرگ در جنوب انجام شود و نماینده‌ها نیز در مرکز باید برای کسب اعتبارات تلاش خود را انجام دهند.

نماینده کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه زیر ساخت‌های کشاورزی و به خصوص توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی کشاورزی اهمیت بسیار بالایی دارد و باید از خام فروشی در این زمینه جلوگیری کنیم.

وی بر برندینگ و تولید محصولات صادرات محور و خلق ثروت تاکید و کرد و گفت: باید همه در کنار یکدیگر کار کنیم که بودجه مورد نیاز برای توسعه جنوب کرمان جذب و کارها با دقت بالا در شهرستان‌های جنوبی انجام شود تا شاهد محرومیت زدایی از این مناطق باشیم.

کد خبر ۵۳۸۵۴۳۷




توسعه زیر ساخت ها در جنوب کرمان مورد توجه مسئولان باشد

منبع: مــهر
? توسعه زیر ساخت ها در جنوب کرمان مورد توجه مسئولان باشد