توزیع ۹ سری جهیزیه به زوج‌های جوان عشایر

مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان از توزیع ۹ سری جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد ریال به زوج‌های جوان عشایر شهرستان عنبرآباد به همت خیرین خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از عنبرآباد، احمدیوسفی امروز در آیین نکوداشت ازدواج آسان زوج‌های جوان و توزیع جهیزیه در عنبرآباد با بیان اینکه اقلام جهیزیه شامل کالای لوازم خانگی، […]


مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان از توزیع ۹ سری جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد ریال به زوج‌های جوان عشایر شهرستان عنبرآباد به همت خیرین خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از عنبرآباد، احمدیوسفی امروز در آیین نکوداشت ازدواج آسان زوج‌های جوان و توزیع جهیزیه در عنبرآباد با بیان اینکه اقلام جهیزیه شامل کالای لوازم خانگی، اجاق گاز و یخچال و جاروبرقی بوده است، اظهار کرد: با کمک خیران این اقلام در بین نو عروسان عشایر توزیع شد.

مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان با قدردانی از همه خیرین و موسسات خیریه، افزود: بخش عمده عشایر در مناطق صعب‌العبور و دورافتاده زندگی می‌کنند، به همین خاطر در حوزه معیشتی، نیاز جدی به حمایت خیرین دارند.

وی ظرفیت تشکل‌ها و نهادی غیردولتی خصوصاً خیرین را مهم دانست و گفت: هرکجا لازم باشد از این ظرفیت در مسیر خدمت رسانی به عشایر جنوب استان استفاده خواهیم کرد تا مشکلات عشایر کاهش پیدا کند.

پایان پیام / ۸۰۰۱۶ / ش





توزیع ۹ سری جهیزیه به زوج‌های جوان عشایر

منبع: فــارس
? توزیع ۹ سری جهیزیه به زوج‌های جوان عشایر