توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند/بازدید از بخش‌های مختلف زندان کرمان

نذیر کرمان/کرمان همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان، معاون اول قوه قضائیه از بخش‌های مختلف زندان کرمان بازدید کرد. حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق امروز ۱۰ آبان ماه در بازدید از بخش‌های مختلف زندان کرمان از جمله بندهای جوانان، نسوان و باشگاه فرهنگی ورزشی بازدید و با زندانیان گفت و گو کرد. […]

نذیر کرمان/کرمان همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان، معاون اول قوه قضائیه از بخش‌های مختلف زندان کرمان بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق امروز ۱۰ آبان ماه در بازدید از بخش‌های مختلف زندان کرمان از جمله بندهای جوانان، نسوان و باشگاه فرهنگی ورزشی بازدید و با زندانیان گفت و گو کرد.

با حضور معاون اول قوه قضائیه همچنین ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند کرمان توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق در حاشیه بازدید از زندان کرمان در جمع خبرنگاران وی با اشاره به هدف سفر ریاست قوه قضائیه و مسئولان عالی قضائی به استان‌ها اظهار کرد: هدف این است که از نزدیک مشکلات مردم را در زمینه‌های مختلف از جمله پرونده‌ها، سازمان‌های تابعه مانند زندان‌ها، پزشکی قانونی و … ببیند.

وی بیان کرد: همکاران ما امروز در شهرستان‌های مختلف استان کرمان حضور یافته و شب مشکلات را در جلسه شورای قضایی با رئیس قوه قضائیه مطرح خواهند کرد و تصمیمات گرفته می‌شود.

انتهای پیام




توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند/بازدید از بخش‌های مختلف زندان کرمان

منبع: ایـسنا
? توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند/بازدید از بخش‌های مختلف زندان کرمان