توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار در کرمان

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزانی که از قبل شناسایی شده بودند، آغاز شد که ارزش هر بسته بین پنج تا ۶ میلیون ریال است. به گزارش نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری در حاشیه رزمایش کمک مومنانه نوشت افزار در کرمان با اشاره به توزیع ۱۱ […]

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزانی که از قبل شناسایی شده بودند، آغاز شد که ارزش هر بسته بین پنج تا ۶ میلیون ریال است.

به گزارش نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری در حاشیه رزمایش کمک مومنانه نوشت افزار در کرمان با اشاره به توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار در کرمان
افزود: بسته‌های نوشت افزار شامل اقلامی نظیر کیف و کوله پشتی مدرسه، جامدادی، مداد رنگی و دفتر است که از طریق نواحی مقاومت بسیج برای افراد کم برخوردار ارسال می‌شود.

وی گفت: نوشت‌افزار بین دانش‌آموزانی توزیع می‌شود که از قبل شناسایی شده بودند، ارزش هر بسته بین پنج تا ۶ میلیون ریال است.

وی با اشاره به تقارن ایام دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: بسته‌ها و کمک‌های مومنانه نیز بین خانواده‌های دانش آموزانی که مشکلات معیشتی دارند، توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: نذر تدریس برای دانش آموزانی که مشکل و یا عقب ماندگی تحصیلی دارند نیز به صورت رایگان در تابستان اجرا شد که این نذر را در ایام آغاز به کار مدارس به کمک بسیج دانشجویی، اساتید، دانش آموزان و فرهنگیان ادامه می‌یابد.

وی افزود: برای تحصیل بهتر دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳، با سایر دستگاه‌های خدمات رسان مانند کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و غیره اقداماتی در دستور کار قرار دارد که در آینده انجام خواهد شد.

سردار نظری خاطرنشان کرد: بسته‌های نوشت افزار توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ع)، خیرین، شرکت‌ها، صنایع و معادن تهیه شده است که بین دانش آموزانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

کد خبر ۵۸۸۷۸۷۴




توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار در کرمان

منبع: مــهر
? توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار در کرمان