توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد رنگی و … در بین دانش‌آموزان نیازمند سراسر استان کرمان خبر داد. سردارمحمدعلی نظری ظهر امروز ۲۶ شهریورماه در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه (توزیع لوازم‌التحریر) با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد رنگی و … در بین دانش‌آموزان نیازمند سراسر استان کرمان خبر داد.

سردارمحمدعلی نظری ظهر امروز ۲۶ شهریورماه در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه (توزیع لوازم‌التحریر) با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند استان را از طریق نواحی مقاومت بسیج خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز به صورت نمادین ۱۵۰۰ بسته توزیع خواهد شد و به دست دانش‌آموزانی خواهد رسید که از قبل از طرق مختلف شناسائی شده‌اند.

نظری بیان کرد: بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان ارزش هر بسته لوازم التحریر است و قرارگاه خاتم‌الانبیاء، خیران، شرکت‌ها و صنایع در تامین این بسته‌ها با ما همکاری داشته‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه توزیع‌کنندگان بسته‌ها در مدارس مشخص است تا به همه دانش‌آموزان نیازمند برسد، گفت: در هفته دفاع مقدس نیز برای برخی خانواده دانش آموزان نیازمند توزیع کمک معیشتی را با همکاری کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام خواهیم داشت و اقدامات مختلفی در نظر گرفته‌ایم تا به تحصیل بهتر دانش آموزان کمک ‌کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در یک سال اخیر نذر تدریس را با همکاری بسیج دانشجویی، فرهنگیان و اساتید داشتیم که به دانش‌آموزانی که عقب ماندگی تحصیلی و مشکل داشتند، بدون هزینه آموزش دادند و این طرح در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت.

نظری با اشاره به اینکه طرح نذر تدریس بیشتر در مناطق حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده استان کرمان اجرا شد، افزود: برخی از افرادی که تحت آموزش قرار گرفتند، بازمانده از تحصیل بودند.

انتهای پیام




توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان کرمان

منبع: ایـسنا
? توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان کرمان