توزیع هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهربابک

هزار بسته کمک معیشتی با عنوان «یلدای مهدوی» در آستانه شب یلدا، با کمک مجتمع مس شهربابک و با همکاری ناحیه مقاومت سپاه شهربابک، کمیته امداد و بهزیستی شهربابک بین افراد نیازمند و کمتر برخوردار شهرستان شهربابک توزیع شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ محمدحسین امینی جانشین […]

هزار بسته کمک معیشتی با عنوان «یلدای مهدوی» در آستانه شب یلدا، با کمک مجتمع مس شهربابک و با همکاری ناحیه مقاومت سپاه شهربابک، کمیته امداد و بهزیستی شهربابک بین افراد نیازمند و کمتر برخوردار شهرستان شهربابک توزیع شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ محمدحسین امینی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهربابک در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی شب یلدا، گفت: در این مرحله هزار بسته کمک معیشتی ویژه شب یلدا، شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا و آجیل تهیه و توزیع شد.

 
وی افزود: ارزش ریالی این هزار بسته ۱۲ میلیارد ریال است که توسط مجتمع مس شهربابک تامین شده است.
 
حجت‌الاسلام علی اصغر انصاری امام جمعه شهربابک هم ضمن تشکر از تمامی کسانی که در این امر خیر شرکت داشته‌اند، گفت: در این روزها این کار، حمایت از افراد نیازمند کاری پسندیده و خداپسندانه است و امیدواریم گره کوچکی از مشکلات این قشر از جامعه باز شود و این گونه کمک‌ها استمرار داشته باشد.
 
حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک نیز در این مراسم اظهار کرد: مجتمع مس شهربابک در راستای خدمات اجتماعی که دارد سعی بر این داشت تا در این ایام بتواند شب یلدا خوبی برای افراد کمتر برخوردار که از صنایع فاصله دارند رقم بزند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم این گونه اقدامات در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه را ادامه دهیم.
 
انتهای خبر/ شهربابک




توزیع هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهربابک

منبع:آرمـان
? توزیع هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهربابک