توجه به پرورش و تربیت دانش‌آموزان راهبرد اصلی ما است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان در مراسم صبحگاه اداری شهرستان بافت گفت: توجه به پرورش و تربیت دانش‌آموزان یکی از راهبردهای اصلی ما است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان بافت، رضا رضایی گفت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، راهیان مکتب شهید […]

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان در مراسم صبحگاه اداری شهرستان بافت گفت: توجه به پرورش و تربیت دانش‌آموزان یکی از راهبردهای اصلی ما است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان بافت، رضا رضایی گفت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، راهیان مکتب شهید سلیمانی و راهیان نور دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و جشن تکلیف دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های تربیتی اولویت‌دار آموزش‌وپرورش استان است.
 

وی افزود: تجزیه‌وتحلیل نمرات پایانی دانش‌آموزان و نتایج کنکور سراسری، سبب شناسایی نقاط قابل‌بهبود و ارتقای کیفیت آموزش می‌شود.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان از پروژه مهر به‌عنوان مهم‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در تابستان نام برد و بر ساماندهی مطلوب نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، ثبت‌نام و… در قالب این پروژه تأکید کرد.
 
رضایی با اشاره به ثبت‌نام ۶ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان در فرایند نقل‌وانتقالات، گفت: با انتقال بیش از ۴ هزار نفر موافقت شده است.
وی بیان کرد: مسابقات فوتسال فرهنگیان مرد زیر ۴۰ سال، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزی و مسابقات ورزشی و قرآن و عترت کارکنان مدارس استثنایی سراسر کشور به شایستگی به میزبانی کرمان برگزار شد.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان در ادامه بر مولدسازی تأکید کرد و گفت: آغاز عملیات ساخت ۲۷ واحد تجاری در چارباغ جمهوری اسلامی شهر کرمان با درنظرگرفتن ملاحظات آموزشی در حال انجام است و ساماندهی درآمدهای اختصاصی از برنامه‌های در دستور کارآموزش و پرورش استان است.
 
بر پایه این گزارش، مراسم صبحگاه اداری مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان بافت با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان و مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان‌های بافت و رابر در نمازخانه مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار و در پایان از دو معلم این شهرستان، فرحناز گلستانی و الهام شهابی که در جشنواره نوآوری در تدریس محور فعالیت‌های آزمایشگاهی حائز رتبه شده بودند با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام /م
 




توجه به پرورش و تربیت دانش‌آموزان راهبرد اصلی ما است

منبع:آرمـان
? توجه به پرورش و تربیت دانش‌آموزان راهبرد اصلی ما است