تهیه سند توسعه فناوری استان کرمان توسط انجمن شرکت های دانش بنیان

فت فتو/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در اتاق کرمان انجمن شرکت های دانش بنیان را تشکیل داده ایم و تهیه سند توسعه فناوری استان به این انجمن سپرده شد؛ داریم اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی را تعریف می کنیم و آسیب های استارتاپ ها در استان را شناسایی کرده ایم […]

فت فتو/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در اتاق کرمان انجمن شرکت های دانش بنیان را تشکیل داده ایم و تهیه سند توسعه فناوری استان به این انجمن سپرده شد؛ داریم اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی را تعریف می کنیم و آسیب های استارتاپ ها در استان را شناسایی کرده ایم تا به بهبود وضعیت کمک شود.

“سیدمهدی طبیب زاده” عصر امروز ۲۴ شهریورماه در مراسم اختتامیه اولین رویداد استانی “استان آپ کرمان” با حضور رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اظهار کرد: این سئوال مطرح است، آیا داده و ستانده اقتصاد استان کرمان با هم تناسب دارد؟ آیا صنعت استان کرمان تناسبی با انقلاب های صنعتی دنیا داشته است؟

وی افزود: فکر کردیم چگونه می شود پاسخ این سئوالات مثبت باشد و عقب ماندگی را جبران کنیم که بحث استفاده از شرکت های دانش بنیان مطرح شد و حتما این رویدادها صرفا برگزاری رویداد نیست و استارتاپ ها می خواهند در اقتصاد استان نقشی داشته باشند.

طبیب زاده تصریح کرد: اقداماتی را در این راستا آغاز کرده ایم و درخواست داریم همه به ساماندهی فعالیت ها کمک کرده و پاسخ قانع کننده ای برای نگرانی ها داشته باشند.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: در اتاق کرمان انجمن شرکت های دانش بنیان را تشکیل داده ایم و تهیه سند توسعه فناوری استان به این انجمن سپرده شد؛ داریم اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی را تعریف می کنیم و آسیب های استارتاپ ها در استان را شناسایی کرده ایم تا به بهبود وضعیت کمک شود.

وی اظهار کرد: پنجره واحد الکترونیک در فضای کسب و کار نو را داریم طراحی می کنیم و باید کمک شود تا اقتصاد استان کرمان پرشتاب به سمت ایجاد ارزش افزوده برود.

طبیب زاده تصریح کرد: از دوستان تهران نیز درخواست داریم به ایجاد کارخانه نوآوری یا هر شکل دیگری که محل تجمع فعالیت استارتاپ ها باشد، کمک کنند و در زمینه ساماندهی وضعیت استارتاپ ها و تجاری سازی به هر شکل ممکن که مقررات اجازه می دهد کمک کنند و اتاق حلقه اتصالی بین ایده ها و تجاری سازی باشد تا مشکلات واحدهای صنعتی با استفاده از این واحدها حل و اقتصاد فعال و با ارزش افزوده بالا ایجاد کنیم.

انتهای پیام




تهیه سند توسعه فناوری استان کرمان توسط انجمن شرکت های دانش بنیان

منبع:ایـسنا
? تهیه سند توسعه فناوری استان کرمان توسط انجمن شرکت های دانش بنیان