ته‌مانده رژیم صهیونیستی را از منطقه پاک کنید

فت فتو/کرمان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دانش آموزان گفت: راه شهداء را ادامه بدهید. امروز روز شماست که ته مانده رژیم صهیونیستی را در منطقه پاک کنید و برای همیشه منطقه از شر اسرائیل و آمریکا راحت شود. سردار محمدرضا نقدی صبح امروز ۱۱ آبان ماه در مراسم افتتاحیه و […]

فت فتو/کرمان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دانش آموزان گفت: راه شهداء را ادامه بدهید. امروز روز شماست که ته مانده رژیم صهیونیستی را در منطقه پاک کنید و برای همیشه منطقه از شر اسرائیل و آمریکا راحت شود.

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز ۱۱ آبان ماه در مراسم افتتاحیه و زنگ استکبارستیزی دبستان تمام هوشمند دخترانه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت روز دانش‌آموز می گوید: شهداء با خون پاکشان زمینه ساز حذف استبداد و دیکتاتوری و اختناق از کشور شده و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند.

او می افزاید: کشوری که سالیان طولانی بر آن افراد دیکتاتور و مستبد و غالبا افراد بی سواد به اسم شاه حکومت می کردند و چون پدرشان شاه بوده، آنها نیز باید شاه می شدند. فارغ از اینکه فردی خوب یا بد، باسواد یا بی سواد، ترسو یا شجاع باشد بر مسند می نشستند و فقط ملاک این بود که پسر شاه قبلی باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه می‌دهد: شاهان غالبا دنبال رفاه خود بودند و درد مردم را نمی فهمیدند و دانش آموزان ما در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۵۷ به میدان آمدند و خون خود را دادند تا آن نظام دیکتاتوری کنار رود و نظامی به اسم اسلام سرکار بیاید و شرط رهبری و هدایت این جامعه اسلامی نیز دانشمندبودن است. یعنی ملت گفتند که من زیر بار هر کسی که فرزند آن دیگری که شاه بوده نمی روم؛ من دانشمندترین انسان های روزگار را به رهبری برمی گزینم.

او اضافه می‌کند: ملت ایران گفت که زیر بار هر مکتب و زوری نمی روم و می خواهم زیر پرچم اسلام که خدا به عنوان قانون زندگی بشر قرار داده، زندگی کنیم و این پرچمی است که نماد این نظام بوده و به نام هیچ پادشاهی نیست و پادشاهی را از آن خدا می داند.

نقدی با اشاره به ۳۶ هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: کومله ای که امروز شعار “زن، زندگی، آزادی” را سر می دهند “ناهید فاتحی” دختر سنندجی را در آن دوران به جرم همکاری با سپاه اسیر کردند و آن دختر ۱۶ ساله دانش آموز را در طویله یک روستای صعب العبور زندانی کردند و در نهایت گفتند اگر به رهبرت توهین کنی تو را آزاد می کنیم که این دختر نوجوان حاضر به این کار نشد و بعد از شکنجه های طولانی او را زنده به گور کردند.

او خطاب به دانش آموزان می‌گوید: از این نوع حماسه‌ها دختران و پسران دانش آموز ما کم نیافریدند و سرنوشت “طاهره هاشمی”، “نسرین افضل”،”فوزیه شیردل” و … را بخوانید. شما باید راه ناتمام آنها را تمام کنید.

“امروز بشریت گرفتار زورگویی آمریکاست، دیکتاتورترین رژیم در طول تاریخ بشریت رژیم آمریکاست. به ده ها کشور دنیا تجاوز کرده و میلیون ها انسان را به شهادت رسانده و اموال آنها را غارت کرده آمد و همه ما باید در برابر آن قیام کنیم و راه نیمه تمام این شهدا و شهید سلیمانی را به آخر برسانیم.” این بخش دیگری از سخنان سردار نقدی در جمع دانش آموزان کرمانی بود.

او می افزاید: مقام معظم رهبری از دانش آموزان تحصیل، تهذیب و ورزش خواسته اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: نسل‌های قبل از شما شاه زورگو، صدام دیکتاتور و منافقین جنایتکار را شکست دادند شما نیز باید این راه را ادامه بدهید

او با اشاره به سیاه دلی داعشی ها و فاجعه شاهچراغ می‌گوید: تکفیری ها در شاهچراغ طفل کوچک را در آغوش مادرش به شهادت رساندند. اکنون همه قدر شهید سلیمانی را می دانند که اگر ایشان نبود تکفیری ها در منطقه چکار می کردند. دشمنان ما اینها(دعشی‌ها) هستند.

سردار نقدی خطاب به دانش آموزان می گوید: راه شهداء را ادامه بدهید. امروز روز شماست که ته مانده رژیم صهیونیستی را در منطقه پاک کنید و برای همیشه منطقه از شر اسرائیل و آمریکا راحت شود.

انتهای پیام




ته‌مانده رژیم صهیونیستی را از منطقه پاک کنید

منبع: ایـسنا
? ته‌مانده رژیم صهیونیستی را از منطقه پاک کنید