تنور داغ «انتخابات» با حضور چهره‌های مشهور در رفسنجان

حضور چهره‌های مشهور از نمایندگان ادوار گذشته و فعلی رفسنجان و مسؤولان سابق و فعلی سیاسی این شهرستان در انتخابات تنور این رویداد سیاسی در این شهرستان را داغ کرده است. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود. از ماه‌ها قبل نامزدها خود را آماده […]


حضور چهره‌های مشهور از نمایندگان ادوار گذشته و فعلی رفسنجان و مسؤولان سابق و فعلی سیاسی این شهرستان در انتخابات تنور این رویداد سیاسی در این شهرستان را داغ کرده است.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

از ماه‌ها قبل نامزدها خود را آماده کردند و در موعد مقرر ثبت‌نام کرده و پس از طی مراحل قانونی منتظر نتیجه تأیید صلاحیت‌ها شدند.

شهرستان رفسنجان در بُعد سیاسی، شهری خاص است و از گذشته‌های دور دو شاخه اصلاح‌طلب و اصولگرا در این شهرستان مطرح بود، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از همان قدیم‌ شور و هیجان در انتخابات به وجود می‌آوردند، شیخ عباسی‌ها(مرحوم حجت‌الاسلام شیخ عباس پورمحمدی از انقلابیون مطرح) و شیخ محمدی‌ها(آیت‌الله هاشمیان امام جمعه فقید)، این دو دسته بودند که شور و حرارتی ایجاد می‌کردند.

اما این سال‌ها نام این دو گروه دیگر کمرنگ شده و بزرگانی که پرچمدار این دودستگی بودند، الک خود را آویخته‌اند، البته نه اینکه حزب و جناح‌بازی از این شهرستان رخت بربسته باشد، در حالی که همه‌جای این کشور بحث حزب و جناح وجود دارد، رفسنجان هم از این قاعده مستثنی نیست و اصلاح‌طلب و اصولگرا همچنان بر سر زبان‌ها جاری‌ست و امسال نیز همینگونه است.

برای انتخابات امسال عده‌ای جوان هم به عنوان گام دوم انقلابی وسط آمدند.

از چهره‌های مطرحی که برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه رفسنجان و انار نامزد و تأیید صلاحیت شده‌اند، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده فعلی مجلس، حمید ملانوری فرماندار اسبق، احمد انارکی‌محمدی نماینده دوره پیشین مجلس و علی‌اکبر پورغلامعلی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی هستند.

باید دید رقابت بین این نامزدهای مطرح به کجا می‌رسد و آیا قرار است کسی به نفع دیگری کنار برود یا همگی تا آخرین روز با هم رقابت خواهند کرد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





تنور داغ «انتخابات» با حضور چهره‌های مشهور در رفسنجان

منبع: فــارس
? تنور داغ «انتخابات» با حضور چهره‌های مشهور در رفسنجان