تنها پرواز کرمان به عراق، چهارشنبه‌ها انجام می‌شود

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: «تنها پرواز عتبات عالیات از استان، چهارشنبه هر هفته ساعت ١٣ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه کرمان به فرودگاه بغداد با ظرفیت ۲۰۰ زائر انجام می‌شود». به گزارش فت فتو؛ محمود عرب‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: «جلسات متعددی با مسئول دفتر نمایندگی سازمان در عراق و مسئولان […]

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: «تنها پرواز عتبات عالیات از استان، چهارشنبه هر هفته ساعت ١٣ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه کرمان به فرودگاه بغداد با ظرفیت ۲۰۰ زائر انجام می‌شود».

به گزارش فت فتو؛ محمود عرب‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: «جلسات متعددی با مسئول دفتر نمایندگی سازمان در عراق و مسئولان ستادهای کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین به منظور آسیب‌شناسی و جمع‌بندی مشکلات و راهکارهای پیشنهادی در راستای بهبود خدمات‌دهی به زائرین برگزار شد که امید است به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر به زائرین آقا اباعبدالله الحسین (ع)در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشکالات موجود نیز برطرف شود».

وی از مشتاقان زیارتی خواست با توجه به فراهم شدن امکان اعزام به عتبات عالیات تحت نظارت سازمان حج و زیارت برای اعزام به دفاتر مجاز سراسر استان کرمان مراجعه کنند و از سفر با افراد و کاروان‌های غیرمجاز بپرهیزند.

برپایه‌ی این خبر، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان که در ماموریت بررسی و ارزیابی روند اعزام سفرهای استانی در ۱۷ آذرماه به عتبات مشرف شده بود از هتل‌های محل اسکان زائرین این استان و نحوه خدمت‌رسانی به زائرین در زمینه تغذیه، تدارکات، حمل‌ونقل و خدمات درمانگاه هلال احمر و هیات پزشکی بازدید کرد.

انتهای پیام




تنها پرواز کرمان به عراق، چهارشنبه‌ها انجام می‌شود

منبع:بــرنا
?
تنها پرواز کرمان به عراق، چهارشنبه‌ها انجام می‌شود