تنها بیمارستان پلیس در جنوب‌شرق کشور، نیازمند حمایت مسئولان کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس بیمارستان سیدالشهدای کرمان با اشاره به اینکه در صورتی که برای گسترش فضای بیمارستان حمایت شویم، عملکرد بیشتری در خدمت به مردم خواهیم داشت، گفت: انتظار از مسئولان استان کرمان این است که به ما کمک کنند. دکتر علی‌محمد سرداری امروز ۱۵ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان سیدالشهدا(علیه‌السلام) تنها بیمارستان […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس بیمارستان سیدالشهدای کرمان با اشاره به اینکه در صورتی که برای گسترش فضای بیمارستان حمایت شویم، عملکرد بیشتری در خدمت به مردم خواهیم داشت، گفت: انتظار از مسئولان استان کرمان این است که به ما کمک کنند.

دکتر علی‌محمد سرداری امروز ۱۵ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان سیدالشهدا(علیه‌السلام) تنها بیمارستان پلیس در استان کرمان و پوشش دهنده جنوب‌شرق (استان‌های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان) و مرکز مرجع معاینات تخصصی پلیس و گواهینامه رانندگی است.

وی افزود: از سال ۱۳۸۵ این مجموعه کار خود را آغاز کرده و متناسب با امکانات دست به توسعه زده و در این مدت ۸۷ تخت مصوب داشته اما تا ۹۶ تخت فعال برحسب ضرورت ارائه خدمت داده است.

سرداری بیان کرد: بیمارستان سیدالشهدای کرمان شامل بخش‌های بستری، اورژانس، داخلی زنان و مردان، جراحی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، زنان و زایمان و … است و همه تخصص‌ها را در بیمارستان داریم.

وی بیان کرد: این مرکز، بیمارستان دولتی نیست و از سوی دیگر تعرفه ما خصوصی نیست و از این رو کار سختی برای جذب نیرو داریم.

رئیس بیمارستان سیدالشهدای کرمان با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های ما ۷۵ درصد به بالاست، تصریح کرد: به عموم مردم خدمات می‌دهیم و درمانگاه بیمارستان با همه تخصص‌ها فعال است.

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد مورد تاکید در حوزه بهداشت، گسترش زایمان طبیعی است و تیم زنان و زایمان بیمارستان ما زایمان بدون درد را ایجاد کرده و اولین مرکز در این زمینه در استان کرمان است و بالاترین آمار زایمان طبیعی بدون درد را داریم و در دو سال اخیر افزایش دو برابری این آمار اتفاق افتاده است.

سرداری گفت: ماهیانه ۱۰ تا ۱۲ هزار پذیرش اورژانس و سرپایی و حدود ۱۰۰۰ بستری داریم و ۱۲ تخت بستری در اورژانس فعال است.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که برای گسترش فضای بیمارستان حمایت شویم، عملکرد بیشتری خواهیم داشت، افزود: انتظار ما از مسئولان استان کرمان این است به ما کمک کنند.

سرداری بیان کرد: منابع موردنیاز قابل تامین است و درخواست داریم منابع به صورت تسهیلات به ما پرداخت شود و در این زمینه کمک بلاعوض نمی‌خواهیم.

رئیس بیمارستان سیدالشهدای کرمان گفت: مجموعه با مشکل پارکینگ مواجه است و در زمین مجاور بیمارستان طراحی برای توسعه مجموعه انجام شده اما با شهرداری به مشکل برخوردیم.

وی افزود: در طرح توسعه بیمارستان، بخش جدید قلب و MRI جدید، بخش چشم و … طراحی و هشت طبقه  ۸۰۰ متری شامل بخش‌های مختلف و پارکینگ دیده شده است.

سرداری با اشاره به اینکه شش ماه معوقات بیمه داریم، اظهار کرد: ۶۰۰ نیرو داریم و ۱۰۰ درصد حقوق کارکنان را خودمان پرداخت می‌کنیم.

سرداری در پایان با اشاره به فعالیت خیران حوزه سلامت بیان کرد: وقف در حوزه سلامت و همراهی خیران بخشی از مسائل را پوشش می‌دهد و مبالغ همراهی خیران با بیمارستان هر عددی که باشد، برای ما ارزشمند و کمک کننده است.

انتهای پیام




تنها بیمارستان پلیس در جنوب‌شرق کشور، نیازمند حمایت مسئولان کرمان

منبع: ایـسنا
? تنها بیمارستان پلیس در جنوب‌شرق کشور، نیازمند حمایت مسئولان کرمان