تمدید مهلت اتصال کارتخوان‌ها به پروندۀ مالیاتی تا پایان بهمن‌ماه

فت فتو ـ گروه اقتصاد: دارندگان کارت‌خوان تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند نسبت به اتصال دستگاه‌های کارت‌خوان خود به پرونده‌‌ی مالیاتی اقدام کنند و بعد از آن کارت‌خوان‌های ثبت نشده قطع می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که دارندگان کارت‌خوان تا پایان ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند تا به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: دارندگان کارت‌خوان تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند نسبت به اتصال دستگاه‌های کارت‌خوان خود به پرونده‌‌ی مالیاتی اقدام کنند و بعد از آن کارت‌خوان‌های ثبت نشده قطع می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که دارندگان کارت‌خوان تا پایان ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند تا به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی مراجعه کرده و اقدام لازم را انجام دهند؛ اما این فرصت تمدید شده و دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان تا پایان بهمن‌ماه برای ثبت اطلاعات در سامانه Tax.gov.ir زمان دارند.

به گزارش فت فتو به نقل از اتاق ایران، در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، بانک مرکزی باید با همکاری سازمان مالیاتی نسبت به ساماندهی دستگاه‌های کارت‌خوان بانکی یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی اقدام کند.

در این بین، با اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان امور مالیاتی و بانک مرکزی کلیه اشخاص دارای ابزار پرداخت‌های بانکی می‌توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir فهرست تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی خود را مشاهده و نسبت به الصاق آن‌ها به پرونده‌های مالیاتی قبلی و یا تشکیل پرونده مالیاتی جدید اقدام کنند.

تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، بانک مرکزی نسبت به غیرفعال کردن آن‌ها اقدام می‌کنند. /الف

 




تمدید مهلت اتصال کارتخوان‌ها به پروندۀ مالیاتی تا پایان بهمن‌ماه

منبع: خبر کرمان
?
تمدید مهلت اتصال کارتخوان‌ها به پروندۀ مالیاتی تا پایان بهمن‌ماه

: اخبار استان کرمان – اقتصادی