تمام طرح‌های امریکا درخصوص خاورمیانه جدید با فرماندهی میدانی حاج قاسم به ناکامی کشیده شد

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه منطق حاج قاسم برگرفته از منطق پیامبر و امام علی علیهماالسلام بود، گفت: چند اصل اساسی در رسالت پیامبر برجسته است که نخستین اصل ترویج اخلاق است و ایشان با اخلاق، فروتنی و افتادگی، عرب جاهلی را جذب کرده و بدریون تحویل دادند. سردارمحمدرضا فلاح زاده […]

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه منطق حاج قاسم برگرفته از منطق پیامبر و امام علی علیهماالسلام بود، گفت: چند اصل اساسی در رسالت پیامبر برجسته است که نخستین اصل ترویج اخلاق است و ایشان با اخلاق، فروتنی و افتادگی، عرب جاهلی را جذب کرده و بدریون تحویل دادند.

سردارمحمدرضا فلاح زاده صبح امروز ۱۷ دی ماه در گردهمایی یاران حاج قاسم در مصلای امام علی علیه السلام کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار کرد: حاج حسین پورجعفری در عراق و سوریه نقش معاون هماهنگ کننده حاج قاسم را ایفا می کرد.

وی افزود: یاد حاج قاسم عزیز بخیر. یاد حماسه های او در دوران دفاع مقدس، شرق کشور و جای جای جبهه مقاومت، فلسطین، لبنان و جبهه های سخت سوریه و عراق بخیر. یاد حاج قاسم در تمامی عرصه ها بخیر.

فلاح زاده با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی و بیان اینکه منطق حاج قاسم برگرفته از منطق پیامبر و امام علی علیهماالسلام بود، گفت: چند اصل اساسی در رسالت پیامبر برجسته است که نخستین اصل ترویج اخلاق است و ایشان با اخلاق، فروتنی و افتادگی، عرب جاهلی را جذب کرده و بدریون تحویل دادند.

 جانشین فرمانده سپاه قدس بیان کرد: حاج قاسم با علماء پیوند خورد و به نفس گرم آنها اعتقاد داشت که در راس آنها امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به فعال بودن و پرکاری حاج قاسم اشاره کرد و افزود: در روایات برای عبادت ۱۰ جزء عنوان شده که ۹ جزء آن تلاش برای کسب حلال است.

 ادامه دارد




تمام طرح‌های امریکا درخصوص خاورمیانه جدید با فرماندهی میدانی حاج قاسم به ناکامی کشیده شد

منبع: ایـسنا
? تمام طرح‌های امریکا درخصوص خاورمیانه جدید با فرماندهی میدانی حاج قاسم به ناکامی کشیده شد