تمام توان اجرایی جهت رفع مشکلات ایثارگران کرمان بکار گرفته شود

کرمان- رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه هر چه داریم از شهدا است گفت: با تمام توان از ظرفیت های موجود جهت رفع مشکلات خانواده ایثارگران استفاده خواهیم کرد. به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان که با حضور معاون پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار […]

کرمان- رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه هر چه داریم از شهدا است گفت: با تمام توان از ظرفیت های موجود جهت رفع مشکلات خانواده ایثارگران استفاده خواهیم کرد.

به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان که با حضور معاون پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی ما پیگیری مشکلات و مسایل مربوط به ایثارگران در حوزه استانی و ملی است.

وی ادامه داد: علاقمندیم در این نشست موضوعات مربوط به مسائل استانی و ملی به تفکیک مطرح شود تا با پیگیری در این دو سطر بتوانیم اقداماتی که در حد توان مجمع نمایندگان استان کرمان است برای حل مشکل ایثارگران و خانواده معظم شهدا و آزادگان به کار گیریم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه اکثر اعضای مجمع نمایندگان کرمان از خانواده ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا هستند.

وی افزود: اعضای مجمع نمایندگان کرمان کاملاً از بدنه جریان ایثار و شهادت محسوب می شوند و این یکی از افتخارات مجمع فعلی است.

پورابراهیمی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان کرمان آماده است در راستای ماموریت های صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت اقداماتی انجام دهد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه قرار است نشست مجمع نمایندگان با استاندار کرمان برگزار شود، پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به ایثارگران استان در این نشست مشترک در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: موارد ملی نیز از طریق بنیاد شهید و دستگاه های اجرایی ذیربط که مکلف به پاسخگویی هستند مطرح می شود.

پورابراهیمی اظهار کرد: خوشبختانه تنفیذ احکام برنامه ششم و اضافه احکام جدید به برنامه هفتم ظرفیت خوبی برای پیگیری بخشی از مطالبات جامعه بزرگ ایثارگری فراهم کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه افتخار ما به عنوان خانواده ایثارگران این است که بتوانیم در خدمت این قشر باشیم، گفت: مجلس ظرفیت های خود را در حوزه تدوین فرامین و نظارت بر اجرای آن را در دستور کار قرار خواهد داد.

کد خبر ۵۹۶۳۵۰۸




تمام توان اجرایی جهت رفع مشکلات ایثارگران کرمان بکار گرفته شود

منبع: مــهر
? تمام توان اجرایی جهت رفع مشکلات ایثارگران کرمان بکار گرفته شود