تمامی مسیرهای مواصلاتی کرمان باز است

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان گفت: علیرغم وقوع شدید پدیده ریزگرد‌ها و گرد و غبار در استان کرمان، در حال حاضر محور مواصلاتی جنوب شرق کشور باز است و تردد در آن اگر چه با کاهش شعاع دید مواجه است، جریان دارد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، […]


رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان گفت: علیرغم وقوع شدید پدیده ریزگرد‌ها و گرد و غبار در استان کرمان، در حال حاضر محور مواصلاتی جنوب شرق کشور باز است و تردد در آن اگر چه با کاهش شعاع دید مواجه است، جریان دارد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رضایی اظهار داشت:علیرغم وقوع شدید پدیده ریزگرد‌ها و گرد و غبار در استان کرمان، در حال حاضر محور مواصلاتی جنوب شرق کشور که شهرستان‌های بم و فهرج را به استان سیستان و بلوچستان متصل می‌کند، باز است و تردد در آن اگر چه با کاهش شعاع دید مواجه است، جریان دارد.

وی اضافه کرد: همچنین کلیه جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان کرمان، خصوصا در مسیر‌های خروجی استان کرمان به استان‌های یزد و خراسان جنوبی باز است و تردد در آن‌ها با رعایت اصول ایمنی به دلیل کاهش شعاع دید، در حال انجام است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان از مردم خواست با توجه به پدیده ریزگرد‌ها و کاهش دید، هنگام تردد‌های جاده‌ای کلیه اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

پایان پیام / ۲۷۶۳ / ش





تمامی مسیرهای مواصلاتی کرمان باز است

منبع: فــارس
? تمامی مسیرهای مواصلاتی کرمان باز است