تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم در سال جدید سرلوحه کار مسؤولان باشد

امام جمعه سیرجان گفت : مقام معظم رهبری امسال را به‌عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند که ضرورت دارد به این نکته توجه داشته باشیم که تنها راه برون رفت از این بحران لجام گسیخته تورم افزایش تولید است و باید این وضعیت به یک نقطه آرامی برسد به گزارش فت فتو […]


امام جمعه سیرجان گفت : مقام معظم رهبری امسال را به‌عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند که ضرورت دارد به این نکته توجه داشته باشیم که تنها راه برون رفت از این بحران لجام گسیخته تورم افزایش تولید است و باید این وضعیت به یک نقطه آرامی برسد

به گزارش فت فتو از سیرجان، حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مردم از این وضعیت نابه‌سامان اقتصادی رنج می‌برند و راه حل اساسی هم رشد و جهش تولید در بخش‌های مهم اقتصادی است که باید از ظرفیت خوب بخش خصوصی هم استفاده کرد و یک شتاب مضاعف در تولید داشته باشیم.

وی گفت:  دشمن هیچگاه با سلاح جنگی مقابل ملت مقتدر ایران نمی‌ایستد. امروز جنگ ترکیبی در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای راه افتاده تا با این ابزار رسانه به باورهای نسل جوان و اعتقادات و باورهای دینی مردم ضربه بزند و این ما هستیم که اگر دشمن را خوب بشناسیم به هر ترفند و ابزار دشمن آگاه بوده و پیروز میدان هستیم.

مسلمی‌زاده از تجمل‌گرایی و اسراف در میان برخی خانواده‌ها انتقاد کرد و گفت: فاصله طبقاتی در این شهرستان زیاد است و در کنار خانواده‌های متمول، خانواده‌ها و افراد نیازمندی هستند که باید به آنان هم نگاه کنیم.

 وی افزود : بخشی از هزینه‌های تجمل‌گرایی می‌تواند به ازدواج جوانان کمک کند. همان‌طور که در ایام کرونا که جلو تجملات و هزینه‌های بی‌حد و حساب گرفته شد و آمار ازدواج بیشتری را داشتیم.

 امام جمعه سیرجان بر حفظ حرمت ماه رمضان و برشمردن فضائل این ماه و همچنین حفظ حجاب و عفاف تأکید کرد و ادامه داد: سیرجان شهر دارالحسین(ع) نام گرفته است و نباید اجازه داد هنجارشکنی در این شهر وجود داشته باشد.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم در سال جدید سرلوحه کار مسؤولان باشد

منبع: فــارس
? تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم در سال جدید سرلوحه کار مسؤولان باشد