تلاش برای بازگشایی راه‌ها و اصلاح شبکه برق/ جایگزینی مسیر فرعی محور جیرفت – فاریاب

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت از پیگیری ستاد مدیریت بحران برای بازگشایی محورهای مواصلاتی و اصلاح شبکه برق که بر اثر طوفان و بارش‌های اخیر دچار آسیب شدند، خبر داد. احمد بلندنظر  در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به خسارات ناشی از بارندگی در سطح شهرستان جیرفت گفت: بر اثر بارش‌ها و طوفان […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت از پیگیری ستاد مدیریت بحران برای بازگشایی محورهای مواصلاتی و اصلاح شبکه برق که بر اثر طوفان و بارش‌های اخیر دچار آسیب شدند، خبر داد.

احمد بلندنظر  در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به خسارات ناشی از بارندگی در سطح شهرستان جیرفت گفت: بر اثر بارش‌ها و طوفان روز گذشته به محورهای مواصلاتی و شبکه برق رسانی خسارت وارد شده که تلاش‌ها برای رفع مشکلات ایجاد شده ادامه دارد.

وی از ایجاد مسیر فرعی جایگزین در محور جیرفت – فاریاب خبر داد که با تلاش نیروهای راهداری در حال  انجام است و افزود: مسیر جایگزین برای این محور که بر اثر تخریب یک دستگاه پل مسدود شده بود، فعال است.

فرماندار جیرفت همچنین با اشاره به آغاز عملیات اصلاح شبکه برق گفت: بارندگی و طوفان به ۲۸ تیر برق فشار قوی خسارت زده که باعث قطع برق ۱۳ روستا شده و نیروهای اداره برق همچنان برای رفع اختلال در تلاش هستند.

وی اعلام میزان خسارت ناشی از سیلاب و طوفان اخیر را مستلزم ارزیابی کارشناسان دانست و افزود: به زیرساخت‌ها از جمله راه‌ها و شبکه برق خسارت وارد شده که توسط کارشناسان در حال بررسی است.

انتهای پیام




تلاش برای بازگشایی راه‌ها و اصلاح شبکه برق/ جایگزینی مسیر فرعی محور جیرفت – فاریاب

منبع: ایـسنا
? تلاش برای بازگشایی راه‌ها و اصلاح شبکه برق/ جایگزینی مسیر فرعی محور جیرفت – فاریاب