تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اجر اخروی دارد

به گزارش نذیر کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشستی با نمایندگان ستاد دیه در زندان های سراسر استان کرمان افزود:ستاد دیه که بر مبنای همت و فکر شهید والامقام لاجوردی تشکیل شده است، زمینه ای را فراهم می کند که با استفاده از کمک خیران و مردم، زمینه آزادی مددجویان جرایم غیرعمد […]

به گزارش نذیر کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشستی با نمایندگان ستاد دیه در زندان های سراسر استان کرمان افزود:ستاد دیه که بر مبنای همت و فکر شهید والامقام لاجوردی تشکیل شده است، زمینه ای را فراهم می کند که با استفاده از کمک خیران و مردم، زمینه آزادی مددجویان جرایم غیرعمد از زندان ها فراهم شود و فعالیت های این ستاد نیز بسیار موثر بوده و توانسته از منابعی که مردم در اختیار ستاد قرار می دهد، به خوبی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده نماید.

وی با اشاره به این مطلب که دولت نیز کمک هایی را به ستاد دیه اختصاص می دهد، عنوان کرد: ستاد دیه استان کرمان اقدامات گسترده و شایسته تقدیری داشته است.

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهارداشت: دستگاه قضایی در مناسبت های ویژه تلاش می کند که زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیش از پیش فراهم شود که از جمله این موارد، هفته قوه قضاییه است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بر توسعه صلح و سازش تاکید کرد و ادامه داد: باید رقابت مثبت و مفیدی در بین زندان ها به منظور ایجاد زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ایجاد شود.

وی با تاکید بر این مطلب که در ستاد دیه امانت دار خیران هستیم، عنوان کرد: کار شناسایی مددجویان  واجد شرایط استفاده از کمک های ستاد دیه باید با حساسیت ویژه ای دنبال شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به انتخاب نمایندگان ستاد دیه در زندان های استان کرمان به عنوان صلح یاران شورای حل اختلاف استان، گفت: انتظار می رود که از ظرفیت صلح یاری برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیش از پیش استفاده شود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اجر اخروی دارد

منبع: بــرنا
? تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اجر اخروی دارد