تقویت روحیه استقلال پیش از دربی الزامی است

محسن گروسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص بازی این هفته استقلال تهران مقابل هم نام خوزستانی گفت: نتیجه ایده آل بود و ۳ امتیاز کسب شد که هدف همان بود. هرچند که استقلال در نیمه دوم خیلی زود عقب کشید و ممکن بود برد از دست برود. وی افزود: […]

محسن گروسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص بازی این هفته استقلال تهران مقابل هم نام خوزستانی گفت: نتیجه ایده آل بود و ۳ امتیاز کسب شد که هدف همان بود. هرچند که استقلال در نیمه دوم خیلی زود عقب کشید و ممکن بود برد از دست برود.

وی افزود: استقلال می‌توانست در همان نیمه اول بیشتر حمله کند و گل بزند اما این اتفاق نیفتاد. در این نیمه آبي‌پوشان خوب بازی کردند اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. خوزستانی‌ها رو به بازی مستقیم آوردند که طبیعتا در این سطح از فوتبال پاسخگو نیست و در نهایت استقلال به چیزی که می‌خواست رسید.

مهاجم اسبق استقلال در دهه ۷۰ در مورد دربی تحلیل خود را اینگونه عنوان کرد: نمی‌توانیم از بیرون بگوییم بهتر است هجومی بازی کند یا دفاعی چون تفکرات نکونام تعیین کننده است. مهم‌ترین مساله این است که استقلال از نظر روحی تقویت شود چون این موضوع الان الزامی است. این تیم از نظر فنی خوب است و امیدوارم این شرایط خوب ادامه پیدا کند و در ادامه استقلال مقابل رقیبش موفق باشد.

گروسی درباره اختلافات بین مدیرعامل و سرمربی عنوان کرد: مدیریت می‌گوید از مربی حمایت می‌کند اما در عمل چنین چیزی را نمی‌بینیم. هواداران آن‌قدر فوتبال می‌فهمند که بفهمند از ابتدای در استقلال مشکلات بوده است. این بازیکنان و کادر هستند که بی‌توجه به این مسائل به تلاش خود ادامه دادند و حالا صدرنشین هستند.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران استقلال توقعات خود را خیلی بالا نبرند و فشار بیش از حدی روی بازیکنان ایجاد نکنند. اگر کادرفنی و مدیریت از ابتدا هماهنگی بیشتری داشتند قطعا اختلاف امتیاز هم بیشتر بود. 

انتهای پیام/




تقویت روحیه استقلال پیش از دربی الزامی است

منبع: بــرنا
? تقویت روحیه استقلال پیش از دربی الزامی است