تقدیم ۲۳ هزار شاخه گل نرگس به نیابت از شهدای خوزستان به شهید سلیمانی

علی دولتخواه گفت: برای دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی به همت گروه فرهنگی و مردمی ۲۳ هزار شاخه گل نرگس به تعداد شهدای استان خوزستان، بر سر مزار والدین حاج قاسم، مزار شهید سلیمانی، شهید پور جعفری و در بیت الزهرا سلام الله علیها توزیع خواهیم کرد. علی دولتخواه در گفتگو با فت فتو؛ […]

علی دولتخواه گفت: برای دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی به همت گروه فرهنگی و مردمی ۲۳ هزار شاخه گل نرگس به تعداد شهدای استان خوزستان، بر سر مزار والدین حاج قاسم، مزار شهید سلیمانی، شهید پور جعفری و در بیت الزهرا سلام الله علیها توزیع خواهیم کرد.

علی دولتخواه در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اینکه توفیق داشتم که مستند آمدن پیکرهای مطهر شهیدان سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان را به وطن و فرودگاه اهواز را بسازم، گفت: زمانی که پیکرها به فرودگاه رسیدند، به منظور تأیید به بیمارستان منتقل شدند، پیکر اربا اربا شده سپهبد شهید سلیمانی حال متأثر کننده ای را به همه داد.

این فعال فرهنگی استان خوزستان ادامه داد: چون در فصل سرما قرار داشتیم و فصل رویش گل نرگس بود، چند دسته گل نرگس آوردیم و در داخل و روی تابوت شهدا قرار دادیم و تمام فضا تشییع پیکر شهدا معطر به گل نرگس شد.

وی ابراز کرد: سال گذشته در اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و همرزمان ایشان به این نتیجه رسیدیم که چه بهتر است که به تعداد شهدای خوزستان، گل هایی را تقدیم کنیم و برای دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی نیز به همت گروه فرهنگی و مردمی ۲۳ هزار شاخه گل نرگس به تعداد شهدای استان خوزستان توزیع خواهیم کرد.

دولتخواه بیان کرد: منزلگاه اول ما روستای حاج قاسم بود که برای این منظور بر سر مزار پدر و مادر شهید سلیمانی و مسجدی که حاج قاسم در آنجا اقداماتی را انجام داده بود، رفتیم و گل ها را تقدیم کردیم و بقیه گل ها را نیز بر مزار شهید حاج قاسم، شهید پور جعفری و بیت الزهرا سلام الله علیها اهدا خواهیم کرد.

این فعال فرهنگی استان خوزستان با بیان اینکه ما به حاج قاسم، حبیب خوزستان می گوییم؛ چرا که رمز حاج قاسم حبیب بود، خاطر نشان کرد: موکبی را نیز در کنار سایر موکب ها در نظر گرفته ایم که خرما و دمنوش را برای پذیرایی از زائران تدارک دیده ایم.

انتهای پیام/م




تقدیم ۲۳ هزار شاخه گل نرگس به نیابت از شهدای خوزستان به شهید سلیمانی

منبع:آرمـان
? تقدیم ۲۳ هزار شاخه گل نرگس به نیابت از شهدای خوزستان به شهید سلیمانی