کل اخبار 112393 اخبار امروز : 7
  • تاریخ : یکشنبه - ۳۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 - May - 2024
  • ساعت :

    تقدیر از تلاش های مجاهدانه قاضی وظیفه شناس کرمانی

    کرمان(فت فتو) – در نشست شورای آموزشی و فرهنگی دادگستری کل استان کرمان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری کل استان، ضمن تقدیر از قاضی وظیفه شناس و دلسوز کرمانی، از گزارش پژوهشی علل نقض آراء محاکم بدوی در محاکم تجدید نظر نیز رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی […]

    کرمان(فت فتو) – در نشست شورای آموزشی و فرهنگی دادگستری کل استان کرمان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری کل استان، ضمن تقدیر از قاضی وظیفه شناس و دلسوز کرمانی، از گزارش پژوهشی علل نقض آراء محاکم بدوی در محاکم تجدید نظر نیز رونمایی شد.

    به گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از تلاش های قاضی وظیفه شناس کرمانی در راستای گره گشایی از پرونده ربودن شدن کودک شش ساله و دستگیری متهم پرونده، گفت: مجاهدت ها و تلاش آقای یعقوب احمدی در نجات این کودک بسیار مهم بوده است و از درگاه خداوند متعال مسالت دارم که در تمامی مراحل زندگی و در تمام شئون زندگی خود موفق و موید باشند.

    یدالله موحد بر تامین زیرساخت های موردنیاز برای حوزه های مختلف از جمله در بخش های آموزشی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های قانونی موجود برای تحقق این منظور بهره برداری لازم انجام شود.

    وی از تلاش های حوزه آموزشی و فرهنگی دادگستری استان کرمان تقدیر کرد و افزود: قریب ۱۶۰۰ نفر قاضی و کارکنان اداری در دادگستری استان کرمان حضور دارند که با وجود کمبود امکانات و اعتبارات مورد نیاز، تلاش می شود که دوره های آموزشی لازم برنامه ریزی و اجرایی شوند.

    نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان این مطلب کار علمی بزرگ و ارزشمندی در راستای تدوین گزارش پژوهشی علل نقض آراء محاکم بدوی در محاکم تجدید نظر انجام شده است، اظهارداشت: کار عظیم و دشواری به منظور تدوین تاریخ عدلیه استان کرمان نیز انجام شده است و این کتاب در آستانه چاپ قرار دارد.

    وی با اظهار امیدواری درباره توسعه کارهای علمی در دادگستری کل استان کرمان، تصریح کرد: در قالب فعالیت های علمی تلاش می شود که تجربیات ارزشمند قضایی را برای قضات جوان تر و نسل های بعدی حفظ نمائیم.

    معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان نیز با اشاره به این مطلب که در حوزه فرهنگی طی سال جاری اقدامات بسیاری در مجموعه دادگستری استان کرمان انجام شده است، تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی دستگاه قضایی استان کرمان با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دوران شیوع بیماری کرونا اجرایی شده است.

    محمدباقر اسلامی بر تامین زیرساخت های موردنیاز برای توسعه فعالیت های فرهنگی و آموزشی تاکید کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ برنامه های آموزشی دادگستری کل استان کرمان به صورت کامل اجرا شده است.

    وی با اشاره به این مطلب که در سال جاری همچنین ۳۷۹ نشست قضایی در ۲۸ حوزه قضایی برگزار شده است، اظهارداشت: امسال همچنین ۳۲ دوره قضایی و۳۶ دوره اداری برگزار شده است.

    وی یادآور شد: در سال جاری اختبار قضات، امضای تفاهم نامه ها، برگزاری نشست های نقد رای و اطلاع رسانی های گسترده نیز از سوی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان انجام شده است.

    وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید بهشتی در تهران، گفت: در مجموع ۱۸۰ رای در این جشنواره مورد رقابت قرار گرفته است که از چهار رای ارسال شده به این جشنواره از سوی قضات استان کرمان، یک رای جزء پنج رای برتر کشور قرار گرفته است.




    تقدیر از تلاش های مجاهدانه قاضی وظیفه شناس کرمانی

    منبع: پــانا
    ? تقدیر از تلاش های مجاهدانه قاضی وظیفه شناس کرمانی

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A