تفکر جهادی لازمه پیشرفت و اعتلای کشور است

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با تفکر جهادی، مدیریت انقلابی و مردمی، می‌شود کشور را به اعتلا رساند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، مراسم تکریم مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار جنوب و معارفه مسئول جدید در سپاه رودبار با حضور حجت‌الاسلام علی عربپور […]

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با تفکر جهادی، مدیریت انقلابی و مردمی، می‌شود کشور را به اعتلا رساند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، مراسم تکریم مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار جنوب و معارفه مسئول جدید در سپاه رودبار با حضور حجت‌الاسلام علی عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله کرمان در جمع بسیجیان شهرستان رودبار جنوب با بیان اينکه تاریخ اسلام مملو از عبرت‌هاست، اظهار کرد: بی اعتمادی‌ها و باور زدایی‌ها در سال‌های گذشته حاصل رانت‌ خواری‌های دولت‌های گذشته است که به این کشور ضربه زده است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه مقاومت هزینه‌اش از سازش کمتر است، گفت: مبارزه با ظلم هزینه دارد چرا که مبارزه با ظلم از اهداف این انقلاب است و هر کجا مردم ظلم دیدند باید با آن مبارزه کنند.

حجت‌الاسلام عربپور با بیان اینکه دولت سیزدهم پاک‌ترین دولت است، افزود: خودمان را بیدار نگه داریم چرا که مشکلات اقتصادی یکی از کمین‌گاه‌های دشمن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در سپاه ثارالله اظهار کرد: ‌دولت‌های قبل نتوانستند فرصت‌ها را دریابند ولی دولت سیزدهم برای اعتلای این انقلاب قد علم کرده است و به همین دلیل دشمنان داخلی و خارجی بر علیه این دولت ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: با تفکر جهادی می‌شود کشور را به اعتلا رساند، مدیریت انقلابی و جهادی مردمی، امروز در این دولت قابل مشاهده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان خاطر نشان کرد: این انقلاب راه خود را پیدا کرده است و ضعف‌های هم وجود دارد که باید به دولت کمک تا مشکلات حل شود.

وی عنوان کرد: امسال سالی سرنوشت ساز است و باید با بصیرت افراد دلسوز را انتخاب و به مجلس بفرستیم.

حجت‌الاسلام عربپور تصریح کرد: استکبار در حال افول است و گزینه‌های نظامی از روی میز مذاکره کنار رفته و به همین دلیل دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام یوسف راوند قدر‌دانی و حجت‌الاسلام محمدرضا جرجندی بعنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی رودبار جنوب معرفی شد.

انتهای خبر/پورحیدر




تفکر جهادی لازمه پیشرفت و اعتلای کشور است

منبع:آرمـان
? تفکر جهادی لازمه پیشرفت و اعتلای کشور است