تفکر بسیج در دنیای امروز مرز نمی شناسد

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: امروز تفکر بسیج در دنیا مرز نمی شناسد و قدرت ها توان جلوگیری از صدور این تفکر را ندارند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه کرمان با اشاره به دیپلماسی فعال دولت انقلابی و رییس جمهور، از خدمات وزیر امور خارجه […]

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: امروز تفکر بسیج در دنیا مرز نمی شناسد و قدرت ها توان جلوگیری از صدور این تفکر را ندارند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه کرمان با اشاره به دیپلماسی فعال دولت انقلابی و رییس جمهور، از خدمات وزیر امور خارجه تقدیر کرد و گفت: در موضوع غزه تمام کشورهای دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان تحت آزمایش قرار گرفتند.

وی نشست ریاض را از ابتکارات جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در سراسر دنیا شاهدیم که مردم آزادی خواه با وجدان بیدار به میدان آمده اند تا به هر نحو که شده از مردم مظلوم غزه دفاع کنند.

علیدادی سلیمانی برخی از سران کشورها را به عدم استفاده از ظرفیت خود برای جلوگیری از ادامه تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین محکوم کرد و ادامه داد: تجمعات مردمی در سراسر جهان نشان از این دارد که مردم این کشورها در جریان این جنگ نابرابر خوش درخشیدند.

امام جمعه کرمان شکست رژیم صهیونیستی را قطعی دانست و گفت: همانگونه که تا به امروز بارها و بارها رژیم صهیونیستی در جنگ های مختلف با فلسطین و جبهه مقاومت شکست خورده است، اینبار نیز مجبور خواهد شد شکست را بپذیرد.

وی ادامه داد: رژیم کودک کش صهیونیستی، تاکنون به جز بمباران مردم عادی، بیمارستانها و قتل عام کودکان و زنان، هیچ گونه دستاورد نظامی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در کرمان در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج در کشور گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه در تمامی اقشار، ارگانها و دستگاههای اجرایی و سیاسی، دارای عضو رسمی است.

علیدادی سلیمانی افزود: اعضای بسیج به عنوان افرادی وظیفه شناس و شجاع بوده که همواره آماده حضور در صحنه های پرخطر و سخت و نیز محیا برای دفاع از ارزش های دین و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: امروز تفکر بسیج در دنیا، مرز نمی شناسد و قدرت ها توان جلوگیری از صدور این تفکر را ندارند.

امام جمعه کرمان گفت: خوشبختانه در سراسر جهان شاهدیم که تفکر بسیجی طرفداران زیادی دارد و تمام افراد آزادی خواه را تحت تاثیر قرار داده است. لذا می توان گفت که تشکیلات مختلف نظامی و سیاسی در سراسرجهان همانند جبهه مقاومت نشات گرفته از تفکرات بسیج است.

کد خبر ۵۹۴۱۲۵۹




تفکر بسیج در دنیای امروز مرز نمی شناسد

منبع: مــهر
? تفکر بسیج در دنیای امروز مرز نمی شناسد