تفکر بسیجی عامل اصلی موفقیت غزه است

کرمان- امام جمعه کرمان در دیدار فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل استان، گفت: تفکر بسیجی عامل اصلی موفقیت غزه است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی به مناسبت هفته بسیج، ظهر شنبه در دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و […]

کرمان- امام جمعه کرمان در دیدار فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل استان، گفت: تفکر بسیجی عامل اصلی موفقیت غزه است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی به مناسبت هفته بسیج، ظهر شنبه در دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت هفته بسیج، اظهارداشت: بسیج دارای دو عنصر جدانشدنی عقیده و نیروی انسانی است که برخی از غیرممکن‌ها را تبدیل به ممکن می‌کند.

وی ادامه داد: در غزه شاهد بودیم که چطور یک گروه مجاهد توانست جلوی یک ارتش مدعی قدرتمند بایستد؛ البته که اگر آمریکا به قضیه مداخله نکرده بود در همان یک هفته‌ی اول شکست اسرائیل حتمی و قطعی بود.

علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی عامل اصلی موفقیت غزه است.‌

امام جمعه کرمان رسالت بسیج را در بدو بخش مهم دسته بندی و تصریح نمود: بسیج دو کار مهم انجام داده است؛ اول اینکه کشور را در حوزه‌های مختلف بیمه کرده است. دومین مورد اینکه تفکر بسیج متوقف به مرزهای کشور نشده و به جهان اسلام و سراسر دنیا صادر شده است.

وی ایجاد و پیشرفت حشدالشعبی عراق، نیروهای وطنی سوریه، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین را نشأت گرفته از جریان و تفکر بسیج دانسته و خاطر نشان کرد: این شجره طیبه، ریشه‌ای تنومند دارد و به فضل خداوند در آینده جهان، آمادگی لازم برای ظهور را همین تفکر بسیج، فراهم خواهد نمود.

کد خبر ۵۹۴۹۳۱۴




تفکر بسیجی عامل اصلی موفقیت غزه است

منبع: مــهر
? تفکر بسیجی عامل اصلی موفقیت غزه است