تفکربسیجی نبض رسانه بیگانه را از تپش انداخت

امام جمعه رابر در دیدار با بسیجیان گفت: قبل از این نبض رسانه دست بیگانه بوده است اما امروز تفکر بسیجی این نبض را از تپش انداخت. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان » به نقل از صبح رابر صبح امروز هم‌زمان با اولین روز از هفته بسیج مسئولین و بسیجیان شهرستان رابر با حجت‌الاسلام‌والمسلمین […]

امام جمعه رابر در دیدار با بسیجیان گفت: قبل از این نبض رسانه دست بیگانه بوده است اما امروز تفکر بسیجی این نبض را از تپش انداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان » به نقل از صبح رابر صبح امروز هم‌زمان با اولین روز از هفته بسیج مسئولین و بسیجیان شهرستان رابر با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی امام‌جمعه رابر دیدار کردند.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در این مراسم با تبریک هفته بسیج و قدردانی از همراهی امام‌جمعه و مسئولین شهرستان با سپاه شهرستان به اهم برنامه‌های هفته بسیج اشاره به ارائه گزارش مختصری از عملکرد یک‌ساله سپاه شهرستان پرداخت.

 وی، با بیان اینکه سپاه شهرستان رابر در قالب ۱۱ قرارگاه در حوزه‌های مختلف برنامه‌هایی بسیج انجام شده عنوان کرد: محرومیت‌زدایی، تعمیر و ساخت مسکن محرومین، توزیع جهیزیه، توزیع بسته‌های کمک معیشتی، شناسایی محرومان، ساخت سرویس بهداشتی، لایروبی قنوات ازطریق بسیج سازندگی استان، برنامه‌های فرهنگی ایران جوان بمان، ازدواج آسان، گشت‌های رضویون، رزمایش‌های مشترک گردان‌های کوثر و بیت‌المقدس، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی فعالیت دارد و خدمات خوبی در همه حوزه‌ها صورت‌گرفته است.

 سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی به برنامه‌های هفته بسیج از جمله اردوهای جهادی، نذر خون، یادواره‌های خانگی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، پیاده‌روی درون‌سازمانی و خانوادگی، برگزاری دعای ندبه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، میزخدمت ادارات، نشست حلقات میقات صالحین، همایش جهادگران فاطمی و اردوی راهیان پیشرفت از فولاد بافت و راه‌اندازی کانون بسیج کارمندان خبر داد و تأکید کرد: باتوجه‌به اوضاع منطقه محوری‌ترین برنامه هفته بسیج اقتدار بسیجیان هم‌زمان با پنجم آذر روز بسیج مستضعفین و استماع سخنان مقام معظم رهبری است.

 وی همچنین در ادامه با اشاره به نقش‌گردان‌های فضای مجازی بسیج در باخت رسانه‌های دشمن گفت: گردان‌های فضای مجازی بسیج افتخار بسیج این است در جنگ رسانه دشمن شکست دهد تمام جهان باخبر می‌شدند جهان چه خبر است فضای مجازی شمشیر دو لبه است اگر در سال ۱۴۰۱ تهدید شده امروز خوب از آن استفاده می‌کنیم.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر نیز در این نشست صمیمی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بسیج از ورود رسول مهربانی‌ها به مدینه پایه‌ریزی و مسجد تازه بنا پیغمبر مسجدی بود که همه حرکت‌های امروز بسیج؛ محرومیت‌زدایی، تعلیم‌وتربیت، نظم نظامی، آموزشی، آموزش قرآن، فراگیری علوم قرآنی همه از کانون آن مسجد شکل می‌گرفت.

 وی گرامیداشت یادوخاطره امام خمینی (ره) افزود: درود به حضرت امام که نهادهای انقلابی به‌وسیله پیام‌های حضرت امام بازگشایی و با حلول انقلاب اسلامی نوپا بسیج شکل گرفت.
 
 امام‌جمعه رابر گفت: با شروع جنگ تمام‌عیار تحمیلی بسیجی‌ها با دست‌خالی کارستان کردند و اکنون باگذشت بیش از ۴ دهه بسیج در همه زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد.


 وی با اشاره به اینکه ما در همه زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه نظامی پیشرفت کردیم بیان کرد: دشمن به اقتدار جمهوری اسلامی ایران پی برده است.
 
 امام‌جمعه رابر با بیان اینکه ما با تفکر بسیجی به ثمره خون شهدا به این بلوغ رسیدیم گفت: اگر ما به قدرت نظامی دست پیدا نمی‌کردیم بارهاوبارها به ایران حمله می‌شد.

 وی با اشاره به ظلم‌هایی که سال‌ها به مردم مظلوم فلسطین و غزه رواداشته می‌شد وکسی خبردار نمی‌شد تصریح کرد: قبل از این نبض رسانه دست بیگانه بوده تفکر بسیجی این نبض را از تپش انداخت و هم اکنون پخش اخبار غزه باعث شده از سراسر جهان اعتراضات مردمی نسبت به صهیونیست‌ها صورت بگیرد.

امام‌جمعه رابر در ادامه با اشاره به اینکه تفکر بسیج به پنج قاره جهان کشیده شده است گفت: دنیا پشت مظلوم قرارگرفتن و مردم یک بسیج جهانی را شکل می‌دهند و به یک نظم نوین جهانی می‌رسیم.
 
 وی با اشاره به اینکه در یمن اگر خود مردم بسیج نمی‌شدند درخشش پیدا نمی‌کرد افزود: اکنون مشکل با دولت‌هاست مردم دارند به بیداری رسیدند.

 امام‌جمعه رابر با بیان اینکه هم اکنون تفکر بسیجی در قلب آمریکاست گفت: بر اساس روایات قدم‌به‌قدم به نظم نوین جهانی نزدیک می‌شویم.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مبارزه با نفس اینکه هر حرکتی باید یک نیت الهی داشته باشد گفت: ما شیطان بیرونی را در علم، دانش نظامی، فناوری و رسانه شکست دادیم باید خودمان را در دشمن درونی تربیت ویک سرباز مخلص برای حضرت حجت باشیم.



 انتهای خبر/سلیمانی
 




تفکربسیجی نبض رسانه بیگانه را از تپش انداخت

منبع:آرمـان
? تفکربسیجی نبض رسانه بیگانه را از تپش انداخت