تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان کرمان زیاد است

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: در استان کرمان تغییر کاربری اراضی کشاورزی زیاد است و ۷۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی کرمان تغییر کاربری شده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، صفدر نیازی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور در دیدار با استاندار کرمان، اظهار داشت: […]

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: در استان کرمان تغییر کاربری اراضی کشاورزی زیاد است و ۷۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی کرمان تغییر کاربری شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، صفدر نیازی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور در دیدار با استاندار کرمان، اظهار داشت: در کشور ۵۵ هزار پلاک دارای تداخل داریم که ۵ هزار پلاک آن در استان کرمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه حفظ اراضی کشاورزی در کشور ضرورت دارد و نباید تغییر کاربری داده شود، گفت: متاسفانه زمین به یک کالا تبدیل شده و این یک آسیب بزرگ است.

رئیس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه در استان کرمان تغییر کاربری اراضی کشاورزی زیاد است که در شان استان نیست، افزود: اگر امور اراضی وزارت کشاورزی و در استان‌ها حمایت نشود، نگرانی وجود دارد و ما نگران استان کرمان هستیم.

صدور اسناد کشاورزی در اولویت جهاد کشاورزی استان کرمان است
چرا برای اراضی ملی اسناد مالکیت کاداستری صادر می‌شود؟/ اقدام مهم دستگاه قضائی در جلوگیری از زمین‌خواری
‌سند کاداستری شهرهای کشور چرا صادر می‌شود؟ + فیلم

وی با بیان اینکه استاندار کرمان باید از مدیرکل جهاد کشاورزی استان بخواهد و جلساتی در این ارتباط برگزار کند تا مسائل امور اراضی پیگیری شود، ادامه داد: دغدغه ما استقبال مردم از سند دار کردن اراضی کشاورزی است.

نیازی با اشاره به اینکه نگرانی مردم را باید برطرف کرده و آگاهی‌سازی و فرهنگ‌سازی کنیم، گفت: ۷۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در استان کرمان تغییر کاربری شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان کرمان زیاد است

منبع: تسنــیم
? تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان کرمان زیاد است