تغییرات در کادر فنی و مدیریتی مس برای حضور در نیم فصل دوم

تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل بیست و سوم لیگ برتر، شرایط خوبی را تجربه نکرده و با بحران شدید مالی رو به رو است. به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال مس رفسنجان که در پایان فصل بیست و دوم با ۴۷ امتیاز و قرار گرفتن در رده پنجم جدول به کار خود پایان داد. […]

تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل بیست و سوم لیگ برتر، شرایط خوبی را تجربه نکرده و با بحران شدید مالی رو به رو است.

به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال مس رفسنجان که در پایان فصل بیست و دوم با ۴۷ امتیاز و قرار گرفتن در رده پنجم جدول به کار خود پایان داد. پس از پایان فصل و به دلیل برخی از مشکلات که مهم‌ترین آن مسائل مالی بود، محمد ربیعی از هدایت این تیم کنار رفت و ساکت الهامی که هدایت هوادار را برعهده داشت به عنوان جانشین ربیعی انتخاب و معرفی شد.

ساکت کار خود را با تساوی بدون گل با هوادار آغاز کرد و در دیدار هفته دوم برابر نساجی هم به تساوی یک بر یک رضایت داد. در هفته سوم شاگردان الهامی مقابل تیم تازه وارد شمس آذر متوقف شدند و نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کردند.

هفته چهارم هم برای مس خوب پیش نرفت و آنها در دیداری خارج از خانه بازی را یک بر صفر برابر تراکتور واگذار کردند. اولین پیروزی مس در فصل بیست و سوم در هفته پنجم به دست آمد و ساکت الهامی و شاگردانش در این هفته توانستند آلومینیوم تحت هدایت سید مجتبی حسینی را شکست دهند.

۳ پیروزی متوالی و بازگشت به بحران

در هفته ششم، آنها مقابل استقلال تهران نتیجه را یک بر صفر واگذار کردند و پس از این بازی در ۳ هفته متوالی و برابر تیم‌های ذوب آهن، پیکان و فولاد توانستند به برتری دست یابند تا به اوضاع خود در جدول سر و سامان دهند.

پس از دیدار با فولاد در هفته نهم، بحران در مس شدت گرفت و به دلیل عدم پرداخت مطالبات، بازیکنان این تیم چند جلسه تمرینی را تحریم کردند و ساکت الهامی هم یک بار از هدایت این تیم کناره گیری کرد که با مخالفت مدیران باشگاه مس همراه شد.

مس رفسنجان از هفته دهم تا چهاردهم، ۵ شکست متوالی را مقابل تیم‌های گل گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان، سپاهان، ملوان و استقلال خوزستان تجربه کرد تا نشان از بحران شدید در این تیم دهد.

تغییرات در کادر فنی و <a href=مدیریتی مس برای حضور در نیم فصل دوم” height=”400″ src=”https://media.mehrnews.com/d/2023/12/27/4/4793490.jpg?ts=1703667804708″ width=”600″>

پنجره بسته معضل مدیران مس برای نقل و انتقالات

شاگردان الهامی در هفته پایانی نیم فصل اول باید روز چهارشنبه و در ورزشگاه شهدای مس از پرسپولیس میزبانی کنند تا نیم فصل کابوس بار خود را به اتمام برسانند. علاوه بر مشکلات مطرح شده، به دلیل شکایت لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی خود پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شده و تا زمانی که این بازیکن رضایت ندهد پنجره آنها باز نخواهد شد و با توجه به شرایط پیش آمده آنها نمی‌توانند در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنی را به خدمت بگیرند.

تغییرات در کادر فنی و مدیریت مس

در چند روز آینده این تیم با تغییراتی در کادر فنی و مدیریتی مواجه می‌شود و مدیران این باشگاه با چند گزینه برای هدایت تیم خود صحبت‌هایی داشته‌اند که مربی برکنار شده یکی از تیم‌های پایتخت گزینه جدی نشستن روی نیمکت مس است.

البته یکی از مدیران چند سال اخیر فوتبال ایران که در باشگاه مس فعالیت دارد هم از جمع نارنجی پوشان جدا خواهد شد تا این تیم نیم فصل دوم را با شرایط متفاوتی آغاز کند. تیم مس اگر در دیدار برابر پرسپولیس هم نتیجه را واگذار کند، با پیروزی فولاد برابر نساجی این تیم یک رده دیگر در جدول نزول خواهد کرد و به جایگاه یازدهم خواهد رفت.

با توجه به تعطیلی ۴۰ روزه مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، فرصت مناسبی برای مس خواهد بود تا به شرایط خود سروسامان دهد و با آمادگی بیشتری در نیم فصل دوم لیگ برتر حضور یابد.

کد خبر ۵۹۷۷۹۵۲




تغییرات در کادر فنی و مدیریتی مس برای حضور در نیم فصل دوم

منبع: مــهر
? تغییرات در کادر فنی و مدیریتی مس برای حضور در نیم فصل دوم