تعیین تکلیف قضایی هزار و ۴۳۸ خودروی توقیفی در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف قضایی یک‌هزار و ۴۳۸ خودروی توقیفی مربوط به پرونده‌های قضایی خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی مواد مخدر افزود: پیرو بازدید رئیس قوه قضاییه از پارکینگ خودروهای توقیفی موضوع مواد مخدر در کرمان، کارگروه ویژه‌ای برای […]


رئیس کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف قضایی یک‌هزار و ۴۳۸ خودروی توقیفی مربوط به پرونده‌های قضایی خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی مواد مخدر افزود: پیرو بازدید رئیس قوه قضاییه از پارکینگ خودروهای توقیفی موضوع مواد مخدر در کرمان، کارگروه ویژه‌ای برای تعیین تکلیف این خودروها تشکیل شد و پرونده‌ها مورد بازخوانی قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب که اقدامات بسیار خوبی در راستای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی مواد مخدر انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع دو هزار و ۳۰۰ خودروی موجود در این پارکینگ، یک‌هزار و ۴۳۸ خودروی مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن تعیین تکلیف شده است.

 حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: در فرصت ۴۰ روزه تا پایان سال جاری، فرآیند مزایده و فروش این خودروها از سوی سازمان‌های مربوطه انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورت عدم اجرای وظایف دستگاه‌ها درباره مزایده و فروش این خودروها، دستگاه قضایی براساس قانون نسبت به فروش آنها اقدام کرده و وجه حاصل از فروش نیز در حساب امانی دادگستری نگهداری خواهد شد.

 رئیس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ در هر فصل ۴۰۰ خودرو تعیین تکلیف شده و به فروش خواهد رسید تا از دپوی خودروها جلوگیری شود.

 وی عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد خودروهای توقیفی به نفع دولت ضبط می‌شود.

پایان پایام/۳۷۶۳/ب





تعیین تکلیف قضایی هزار و ۴۳۸ خودروی توقیفی در کرمان

منبع: فــارس
? تعیین تکلیف قضایی هزار و ۴۳۸ خودروی توقیفی در کرمان