تعطیلی پنجشنبه‌های کرمان موجب پر شدن مخازن آب شد

استاندار کرمان با اشاره به تعطیلی پنجشنبه‌ها طی دو هفته اخیر گفت: وقتی پنجشنبه تعطیل می‌شود، مردم به ییلاق می‌روند و مخازن آب در شهر پر می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، استاندار کرمان صبح امروز در شورای اداری استان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: طرح ساختمان جدید استانداری کرمان در […]


استاندار کرمان با اشاره به تعطیلی پنجشنبه‌ها طی دو هفته اخیر گفت: وقتی پنجشنبه تعطیل می‌شود، مردم به ییلاق می‌روند و مخازن آب در شهر پر می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، استاندار کرمان صبح امروز در شورای اداری استان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: طرح ساختمان جدید استانداری کرمان در دوران استانداری رئوفی‌نژاد استاندار وقت کرمان تایید شد و در سال ۸۸ کلنگ‌زنی شد.

محمدمهدی فداکار بیان داشت: هشت مجموعه از جمله معاونت‌های عمرانی و امور اقتصادی خارج از استانداری کرمان را به‌صورت پراکنده در سطح شهر داشتیم و ساختمان جدید موجب شد آن پراکندگی حذف شود و کارها راحت‌تر و هزینه‌های جانبی کمتر شد.

وی یادآور شد: ساختمان قدیمی استانداری کرمان در اختیار فرمانداری و بخشداری کرمان قرار می‌گیرد.

استاندار کرمان ادامه داد: استان کرمان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و اگر بتوانیم بخشی از ظرفیت‌ها را استفاده کنیم مشکلات مردم برطرف می‌شود و این در حالی‌ست که مشکل بیکاری در شرق استان کرمان و بردسیر و سیرجان نداریم.

فداکار کمبود آب را از مهمترین مشکلات استان کرمان برشمرد و افزود: پروژه‌های آبرسانی به مناطق مختلف با دستور رئیس‌جمهوری در دست اجراست و امیدواریم در سال آینده مشکل کم‌آبی به‌ویژه کمبود آب شرب در کرمان و رفسنجان نداشته باشیم.

وی با اشاره به تعطیلی پنجشنبه‌ها طی دو هفته اخیر خاطرنشان کرد: وقتی پنجشنبه تعطیل می‌شود، مردم به ییلاق می‌روند و مخازن آب در شهر پر می‌شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی اظهار داشت: طرح انتقال آب در استان کرمان کلید خورد و سه استان را دربرگرفت و خطوط انتقال آب نیازمند حمایت جدی است.

محمدرضا پورابراهیمی بیان کرد: بخشی از خط اول انتقال آب به کرمان قرار بود در تابستان امسال به بهره‌برداری برسد که به دلایلی به تعویق افتاد و امیدواریم تا پایان سال جاری افتتاح شود.

وی با اشاره به بحث اتباع بیگانه در استان کرمان تصریح کرد: به نظر می‌رسد بحث اتباع بیگانه در کوتاه‌مدت نیازمند اقدامات و تصمیماتی از سوی شورای امنیت ملی و وزات کشور است.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: کرمان دارای امکانات زیادی است اما به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است، صنایع و معادن در استان هست، اما فقر در جای‌جای استان بیدار می‌کند.

وی خواستار کار جهادی و انقلابی با محوریت وزیر کشور برای استفاده از امکانات و پیاده‌سازی عدالت اجتماعی در استان کرمان شد.

زاهدی بیان داشت: در منطقه شهداد که با لابی‌گری و دور زدن نماینده‌های حوزه انتخابیه و فرمانداری و استاندار بخشی از شهداد جدا شده و به یک شهر دیگر پیوسته است که آن منطقه شهرستان شود، اگر بحث شهرستان شدن است چرا شهداد، شهرستان نشود.

زاهدی تصریح کرد: افاغنه یک تهدید هستند و این را جدی بگیرید، در شهر کرمان مناطق حاشیه‌نشین داریم که مشکلاتی دارند و باید برای رفع این مشکلات گام برداشت.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





تعطیلی پنجشنبه‌های کرمان موجب پر شدن مخازن آب شد

منبع: فــارس
? تعطیلی پنجشنبه‌های کرمان موجب پر شدن مخازن آب شد