تعطیلی مدارس در حیطه اختیارات آموزش و پرورش نیست

رئیس اداره آموزش و پرورش راین در جمع مدیران مدارس منطقه راین گفت: تعطیلی مدارس در حیطه اختیارات آموزش و پرورش نیست و با هر بهانه‌ای نمی‌توان مدارس را تعطیل کرد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری فت فتو؛  راین یکی از سردترین هفته‌ های چند سال اخیر را تجربه کرده و اگر چه تغییر کلی […]

رئیس اداره آموزش و پرورش راین در جمع مدیران مدارس منطقه راین گفت: تعطیلی مدارس در حیطه اختیارات آموزش و پرورش نیست و با هر بهانه‌ای نمی‌توان مدارس را تعطیل کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری فت فتو؛  راین یکی از سردترین هفته‌ های چند سال اخیر را تجربه کرده و اگر چه تغییر کلی ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی از حوزه اختیارات ادارات آموزش و پرورش خارج است، ولی به سبب برودت هوا و حداقل تا پایان موج شدید سرما، اداره آموزش و پرورش راین، ساعت شروع مدارس را دو ساعتی به تاخیر بیندازد.

تعطیلی و تغییر ساعت مدارس فقط مخصوص زمان بارش برف نیست گاهی دماهای پائین باعث آسیب های جدی به دانش آموزان بویژه کوچکترها می گردد.

برخی از دانش‌آموزان راین و دیگر مناطق نه سرویسی دارند که آنها را به مدرسه ببرد و نه حتی تغذیه مناسبی ندارند.

این امر باعث مطالبه مردم از آموزش و پرورش شده است و که به همین مناسبت جلسه‌ای ترتیب داده شد.

 رحیمی‌نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش راین اظهار کرد: تعطیلی مدارس در ایام کرونا باعث افت تحصیلی دانش آموزان شده و آسیب‌های اجتماعی زیادی در پی داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین افزود: تعطیلی مدارس در حیطه اختیارات آموزش و پرورش نیست و با هر بهانه‌ای نمی‌توان مدارس را تعطیل کرد و این تصمیم‌گیری بر عهده استانداری، فرمانداری و بخشداری است.

بر پایه این گزارش جلسه مدیران مدارس منطقه راین صبح امروز با حضور امام جمعه راین، رئیس اداره آموزش و پرورش، جمعی از معاونین و کارشناسان در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




تعطیلی مدارس در حیطه اختیارات آموزش و پرورش نیست

منبع:آرمـان
? تعطیلی مدارس در حیطه اختیارات آموزش و پرورش نیست