تعاونی‌های مسافربری میدان شهدای رفسنجان به پایانه منتقل می‌شوند

نذیر کرمان/کرمان فرماندار از انتقال تعاونی‌های مسافربری میدان شهدای رفسنجان به پایانه خبر داد. حسین رضایی شامگاه ۲۵ مردادماه در ستاد ساماندهی مسافرین بین شهری در محل فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: تعاونی های مسافربری میدان شهدا با همکاری پلیس راهور، شهرداری و راهداری به پایانه مسافربری منتقل می‌شوند و مسافرین برای دریافت خدمات باید به […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار از انتقال تعاونی‌های مسافربری میدان شهدای رفسنجان به پایانه خبر داد.

حسین رضایی شامگاه ۲۵ مردادماه در ستاد ساماندهی مسافرین بین شهری در محل فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: تعاونی های مسافربری میدان شهدا با همکاری پلیس راهور، شهرداری و راهداری به پایانه مسافربری منتقل می‌شوند و مسافرین برای دریافت خدمات باید به پایانه مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت سوار و پیاده نمودن مسافر خارج از پایانه مسافربری، مقرر شد از ورود تمامی ناوگان اتوبوس و مینی بوس‌های جاده‌ای به داخل شهر جلوگیری شود.

رضایی بیان کرد: چنانچه اتوبوس‌ها به داخل شهر وارد شدند، با شرکت و تعاونی مسافربری تحت قرارداد، مطابق با قانون برخورد می‌شود.

فرماندار رفسنجان گفت: پایانه مسافربری رفسنجان نیمه متمرکز است که امکانات لازم را برای سفر و مسافر دارد و مسافرین می‌توانند از امکانات رفاهی مانند نمازخانه، سالن انتظار و فروشگاه‌های مواد غذایی بهره مند شوند.

به گفته او، روزانه ۸۰۰ مسافر از رفسنجان با اتوبوس به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند.

هم چنین محمدرضا سلمانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان نیز در این نشست اظهار کرد: در پایانه مسافربری رفسنجان ۹ شرکت و تعاونی مستقر هستند که از این شرکت‌ها به اقصی نقاط کشور مسافر جابجا می‌شود.

وی بیان کرد: روزانه ۸۰۰ مسافر از رفسنجان با اتوبوس به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند و یا بالعکس به رفسنجان می‌آیند که به طور میانگین سالانه ۳۰۰ هزار مسافر جابجا می‌شود.

سلمانی افزود: از آنجا که در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی بالای ۹۰ درصد اتوبوس‌های رفسنجان به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند و موضوع جابجایی مسافرین به سایر نقاط مختلف کشور، ناوگان مورد نیاز با کمک شرکت‌ها و موسسات مسافربری شهرستان تامین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: بنا به تصمیم استانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این راستا شخصی که بخواهد به سفر زیارتی کربلا مشرف شود باید بلیط رفت و برگشت را از پایانه مسافربری تهیه کند تا این امر ساماندهی شود.

انتهای پیام




تعاونی‌های مسافربری میدان شهدای رفسنجان به پایانه منتقل می‌شوند

منبع: ایـسنا
? تعاونی‌های مسافربری میدان شهدای رفسنجان به پایانه منتقل می‌شوند