تعامل پلیس و دستگاه قضائی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت، تعامل پلیس و دستگاه قضائي را در پيشگيري از جرائم، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی تاثیرگذار برشمرد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب”در جلسه ای که با حضور دادستان، تعدادی از قضات و روسا و معاونین انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد، اظهار کرد: […]

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت، تعامل پلیس و دستگاه قضائي را در پيشگيري از جرائم، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی تاثیرگذار برشمرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب”در جلسه ای که با حضور دادستان، تعدادی از قضات و روسا و معاونین انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ريزي براي بهبود و افزايش بهره‌وري در كار و تعامل مناسب دو دستگاه قضایی و انتظامی از ضروريات است كه با توجه به رعايت حقوق شهروندي وظايف دو دستگاه را مضاعف مي‌كند.
وی افزود: گسترش تعاملات بين دو دستگاه باعث سرعت بخشيدن به روند رسيدگي به پرونده‌هاي قضائي و کاهش جرم در سطح شهرستان خواهد شد.

این مقام انتظامی در ادامه برخورداری از اعتماد عمومی را مهم‌ترین مولفه دوام و پایداری امنیت دانست و بیان کرد: توفیقات پلیس در مبارزه با مجرمان، پیشگیری از ناامنی‌ها و افزایش احساس آرامش فردی و اجتماعی در سایه اعتمادی است که مردم نسبت به پلیس دارند.

“افشین صالحی” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت نیز با اشاره به اینکه هرچه دستگاه قضائي و پلیس با هم تعامل و هماهنگي بيشتري داشته باشند، فضا براي مجرمان تنگ‌تر شده و مردم احساس امنيت و رضايت بيشتري خواهند داشت، خاطر نشان کرد: احساس امنيت نياز مهم و هميشگي اقشار مختلف مردم می‌باشد و اين مهم جز با تعامل و همکاري بيش از پيش این دو نهاد میسر نخواهد شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




تعامل پلیس و دستگاه قضائی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است

منبع:آرمـان
? تعامل پلیس و دستگاه قضائی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است