تصفیه‌خانه آب شرب رفسنجان شهریور ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار رفسنجان گفت: تصفیه‌خانه آب شرب شهر رفسنجان در حال احداث بوده و شهریور سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.   به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسین رضایی امروز در حاشیه بازدید از عملیات حفاری دو حلقه چاه آب آشامیدنی در این شهرستان اظهار کرد: در راستای عبور از بحران تنش آبی مجوز حفر دو […]


فرماندار رفسنجان گفت: تصفیه‌خانه آب شرب شهر رفسنجان در حال احداث بوده و شهریور سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

  به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسین رضایی امروز در حاشیه بازدید از عملیات حفاری دو حلقه چاه آب آشامیدنی در این شهرستان اظهار کرد: در راستای عبور از بحران تنش آبی مجوز حفر دو حلقه چاه آب آشامیدنی پدافندی دریافت و عملیات  حفر آنها آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه عمق هر چاه ۲۷۰ متر است، افزود: این دو حلقه چاه با اعتبار جمعاً ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان حفر، تجهیز، لوله‌گذاری و در تابستان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرماندار رفسنجان همچنین در بازدید از روند احداث تصفیه‌خانه آب شهرستان هم اظهار کرد: این تصفیه‌خانه با پیشرفت مناسبی در حال احداث است و شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی بیان کرد: آب چاه‌های شهرستان قبل از ورود به مدار مصرف، به این تصفیه‌خانه برای حذف فلزات سنگین هدایت می‌شوند و سپس به مدار وارد شده تا شهروندان از آب سالم برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: این تصفیه‌خانه با ظرفیت ۹۳۰ لیتر بر ثانیه آب را تصفیه می‌کند.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





تصفیه‌خانه آب شرب رفسنجان شهریور ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

منبع: فــارس
? تصفیه‌خانه آب شرب رفسنجان شهریور ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد