تصادف زنجیره‌ای در کرمان، ۲ کشته و ۷ مصدوم بر جای گذاشت

فت فتو/کرمان رئیس اورژانس کرمان از تصادف زنجیره ای پنج دستگاه خودروی سواری در کرمان و کشته و زخمی شدن ۹ نفر خبر داد. محمد صابری صبح امروز ۲۲ شهریورماه در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۰:۲۵ بامداد امروز سه شنبه (۲۲ شهریور ماه) در پی دریافت گزارش برخورد ۵ دستگاه خودرو سواری […]

فت فتو/کرمان رئیس اورژانس کرمان از تصادف زنجیره ای پنج دستگاه خودروی سواری در کرمان و کشته و زخمی شدن ۹ نفر خبر داد.

محمد صابری صبح امروز ۲۲ شهریورماه در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۰:۲۵ بامداد امروز سه شنبه (۲۲ شهریور ماه) در پی دریافت گزارش برخورد ۵ دستگاه خودرو سواری در ابتدای محور هفت باغ علوی (محدوده پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان)، سریعاً ۳ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

او می افزاید: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر شامل؛ یک کودک پسر ۶ ماهه و یک مَرد حدوداً ۳۵ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند. همچنین این حادثه ۷ مصدوم برجای گذاشت که بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم های فوریت های پزشکی، یک نفر از مصدومان در محل حادثه درمان سرپایی شد و ۶ مصدوم به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان رده سنی زخمی های این واقعه را ۴ الی ۳۹ سال اعلام کرد و افزود: مصدومان این حادثه را دو کودک، دو زن و سه مَرد هستند که حال عمومی تمامی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است.

انتهای پیام




تصادف زنجیره‌ای در کرمان، ۲ کشته و ۷ مصدوم بر جای گذاشت

منبع: ایـسنا
? تصادف زنجیره‌ای در کرمان، ۲ کشته و ۷ مصدوم بر جای گذاشت