تشییع پیکر شهید «رضا حسینعلی» در رفسنجان

پیکر پاک سرباز شهید رضا حسینعلی در رفسنجان تشییع و خاکسپاری شد. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، پیکر پاک سرباز شهید رضا حسینعلی صبح امروز از گلستان امین تا مسجد جامع رفسنجان روی دست مردم قدرشناس و شهیدپرور این شهر تشییع شد. عباس ملکی‌زاده جانشین قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در آیین تشییع  و خاکسپاری شهید […]


پیکر پاک سرباز شهید رضا حسینعلی در رفسنجان تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، پیکر پاک سرباز شهید رضا حسینعلی صبح امروز از گلستان امین تا مسجد جامع رفسنجان روی دست مردم قدرشناس و شهیدپرور این شهر تشییع شد.

عباس ملکی‌زاده جانشین قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در آیین تشییع  و خاکسپاری شهید رضا حسینعلی با تبریک و تسلیت شهادت این سربار ارتش اظهار کرد: چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها که افتخار کرمان، ایران، مقاومت و جهان اسلام است را نیز گرامی می‌داریم.

وی بیان داشت: شرکت در تشییع این شهید سعادتی‌ست که خداوند نصیب هرکسی نمی‌کند و خدا باعث شده که شما این تشییع باشکوه را رقم بزنید و خداوند به این کار ارزش داده است.

جانشین قرارگاه جنوب‌شرق ارتش خاطرنشان کرد: شهیدان قبل از آنکه به شهادت برسند، شهید بودند، شهید حسینعلی دنیوی نبود، شهیدان ما عزیز و باکرامت هستند چون هدف‌شان بزرگ بود.آنان هدف‌شان را از امام حسین(ع) و رهبرشان گرفتند.

وی تصریح کرد: شهدای ما به مقام هجرت رسیدند، پدر و مادر و فرزندان و دنیای خود را رها کردند و

به شهادت رسیدند و نزد خدا روزی می‌خورند. روزی شهید، شفاعت است و به همین دلیل است که شهدای ما به درجه اعجاز رسیدند و ما می‌توانیم به مزار شهدا متوسل شویم.

ملکی‌زاده خطاب به خانواده شهید حسینعلی ابراز کرد: شما امروز به خانواده بزرگ شهدای ایران و اسلام پیوستید. شهادت مقام کمی نیست و به‌قدری بزرگ است که بعد از جنگ احد حضرت علی(ع) اول مرد تاریخ برای اینکه شهید نشده بود، گریه می‌کرد و زمانی که پیامبر(ص) به او وعده شهادت می‌دهد، آرام می‌شود.

وی گفت: بر همه همشهری‌های عزیزم احترام خانواده شهید واجب است این ژنی که شهید در آن به وجود آمده مقدس است.خانواده‌های شهدا پایه‌ها و ستون‌های رحمت الهی هستند و اگر این همه مشکلات در جهان وجود دارد اما کشور ما امن است، به برکت خون شهدا و پدر و مادر شهداست و اگر می‌بینید امروز تمام گزینه‌های نظامی آمریکا از روی میز کنار می‌رود به برکت خون شهیدان است.

به گزاش فارس: شهید رضا حسینعلی دره‌در در رزمایش و تمرینات تاکیتی نیروی زمینی ارتش در نهبندان به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

پیکر این شهید والامقام بعد از تشییع تا مسجد جامع، به‌صورت خودرویی تا روستای حمیدآباد تشییع و در گلزار شهدای این روستا خاکسپاری شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





تشییع پیکر شهید «رضا حسینعلی» در رفسنجان

منبع: فــارس
? تشییع پیکر شهید «رضا حسینعلی» در رفسنجان