تشکیل ۲۱ کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در کوهبنان

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان از فعالیت ۲۱ کمیته به منظور برگزاری مطلوب برنامه های دهه فجر در شهرستان کوهبنان خبر داد. فت فتو کرمان -حجت الاسلام رضا قاسمی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ تمام معادلات جهان را بر هم زد. در حالی که استکبار جهانی و در […]

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان از فعالیت ۲۱ کمیته به منظور برگزاری مطلوب برنامه های دهه فجر در شهرستان کوهبنان خبر داد.

فت فتو کرمان -حجت الاسلام رضا قاسمی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ تمام معادلات جهان را بر هم زد. در حالی که استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا، منطقه خاورمیانه را حیات خلوت خودش قرار داده بود، با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مجبور به ترک منطقه خاورمیانه شد.

او می گوید: حضرت امام (ره) از سال ۴۲ همواره در برابر یاوه گویی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکایی‌ها ایستادگی کرد و از آنان چهره‌ای منفور در جهان ساخت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت وجود امامان انقلاب خدمات گسترده‌ای طی سال های گذشته در دورترین نقاط کشور انجام داده است.

به گفته دبیرستاد دهه فجر کوهبنان بیش از ۲۱ کمیته در شهرستان کوهبنان فعالیت خود را آغاز کرده اند تا برنامه‌هایی در خور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا کنند.

او گفت: کمیته‌های زنان و خانواده، فضا سازی و تبلیغات اسلامی، کارگری و کار آفرینی، همیاری، فرهنگی و هنری، اصناف و بازاریان، مراسم ۱۲ و ۲۲ بهمن در کوهبنان تشکیل شده اند.

حجت الاسلام قاسمی گفت: کمیته‌های بخش مرکزی، روستایی و عشایری، فرهنگیان، دانش آموزی، کودک و نوجوان، بسیج و ایثارگران، دستگاه‌های اجرایی ستاد، نیرو‌های مسلح، ارتباطات، اطلاع رسانی، فضاسازی و شبکه‌های اجتماعی، قوه قضاییه، ورزش و جوانان، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، قرآن و تقریب مذاهب اسلامی، بقاع متبرکه، ایثارگران، دانشجویی و دانشگاهی، ستاد مردمی بخش طغرالجرد نیز در شهرستان تشکیل و فعالیت خود را شروع کرده اند.

انتهای پیام/ م 




تشکیل ۲۱ کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در کوهبنان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تشکیل ۲۱ کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در کوهبنان