تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی برای جوانان ضروری است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی برای روشن شدن اذهان جوانان ضروری است. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ امیر غلامعلیان صبح امروز در آیین میثاق دانش‌آموزان ممتاز با فرماندهی و کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با تأکید بر این‌که قطعا حضور شما یک یادگاری ارزشمند برای ما […]

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی برای روشن شدن اذهان جوانان ضروری است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ امیر غلامعلیان صبح امروز در آیین میثاق دانش‌آموزان ممتاز با فرماندهی و کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با تأکید بر این‌که قطعا حضور شما یک یادگاری ارزشمند برای ما در دوران خدمت ما خواهد بود، گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب دقیقا روی همین جوانان است که امروز در سنین پایین هستند و در چند سال آینده عهده‌دار مسئولیت‌هایی در سطح کشور خواهند شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش ابراز کرد: جهاد تبیین یکی از کلید واژه‌های مطرح در سخنان رهبر معظم انقلاب است و سال گذشته این عبارت برای مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مطرح شده بود.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب، جهاد تبیین را به عنوان فرضیه‌ای قطعی اعلام کردند؛ بنابراین در این حوزه، باید از همه ظرفیت‌ها برای بیان دستاورهای انقلاب و اقداماتی که با وجود همه فتنه‌ها و توطئه‌ها انجام شده، استفاده کنیم.

امیر غلامعلیان افزود: امروز یک بازدارندگی مطمئن در کشور به وجود آمده و تمامی ارگان‌ها، ارکان سیاسی و اجتماعی کشور مسئولیت دارند که آنچه در طول چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده را برای رشد، شکوفایی و اقتدار جمهوری اسلامی بیان کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی در طول چهار دهه برای روشن شدن اذهان جوانان ضروری است و تاکید معظم له نیز در بیانیه گام دوم انقلاب این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر حکیم انقلاب تاکید ویژه بر روی نسل جوان دارند و این نسل امروز در خدمت آموزش و پرورش است، یعنی این نهاد شخصیت اجتماعی جوانان را شکل می‌دهد و آنان را برای پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی در بطن جامعه آماده می‌کند.

انتهای خبر/م




تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی برای جوانان ضروری است

منبع:آرمـان
? تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی برای جوانان ضروری است