تشریح خدمات مومنانه سپاه ثارالله کرمان در دهه «ولایت و امامت»

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در دهه امامت و ولایت فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، کمک مومنانه و دیگر اقدامات با هزینه بیش از ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان کرمان انجام شده است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: در راستای […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در دهه امامت و ولایت فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، کمک مومنانه و دیگر اقدامات با هزینه بیش از ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان کرمان انجام شده است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: در راستای دهه امامت و ولایت نهضت خدمات مومنانه را آغاز کردیم و طرح‌های عمرانی در این دهه توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی استان هم آغاز شد و هم به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در این دهه توزیع بیش از ۱۰۰ هزار غذای گرم انجام می‌شود که اقلام آن توسط خیران تهیه شده و به وسیله گروه‌های جهادی و بسیجیان و همراهی ائمه جماعات در بین افراد بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: به عدد سن حاج قاسم، ۶۳ روستا را در هفت شهرستان استان برای آبرسانی کلید زدیم که تا دهه امامت و ولایت سال آینده بهره‌برداری می‌شوند و این کار با کمک خیر بوده و خارج از قالب قرارگاه امام حسن مجبتی(ع) اجرا می‌شود.

سردار نظری از آغاز عملیات اجرایی و کمک به ساخت مساجد در ۱۳ شهرستان استان سخن به‌میان آورد و گفت: کمک به ساخت و تعمیر گلزار شهدای گمنام در ۲۱ شهرستان استان انجام می‌شود و خدمات رایگان پزشکی از دیگر اقداماتی است که در این دهه در حال انجام است.

وی یادآور شد: در روز عید قربان بیش از ۳۰۰ راس دام نذر قربانی داشتیم که بین افراد نیازمند توزیع شد و توزیع بسته‌های معیشتی، فرهنگی و ورزشی به ویژه بسته‌های عفاف و حجاب در قالب زیست عفیفانه را نیز انجام دادیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی درون سپاه اعم از ساخت پایگاه مقاومت، حوزه‌های مقاومت بسیج و منازل مسکونی سازمانی و مسکن شخصی کارکنان سپاه را در این هفته کلید زدیم که امیدوایم هرچه سریع‌تر بهره‌برداری شوند.

نظری عنوان داشت: کمک به ساخت و تکمیل ۱۷۱ منزل مسکونی محرومان در دستور کار گروه‌های جهادی و بسیجان قرار گرفته است.

وی متذکر شد: مجموع خدمات انجام شده ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





تشریح خدمات مومنانه سپاه ثارالله کرمان در دهه «ولایت و امامت»

منبع: فــارس
? تشریح خدمات مومنانه سپاه ثارالله کرمان در دهه «ولایت و امامت»