تشریح جزییات خسارات طوفان به شبکه برق کرمان

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خسارات ناشی از طوفان به شبکه برق استان را تشریح کرد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با تشریح خسارت‌های طوفان گفت: تعداد ۲۵ تیر برق شکسته، سه دستگاه ترانس برق آسیب دیده و بیشترین […]


مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خسارات ناشی از طوفان به شبکه برق استان را تشریح کرد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با تشریح خسارت‌های طوفان گفت: تعداد ۲۵ تیر برق شکسته، سه دستگاه ترانس برق آسیب دیده و بیشترین قطعی‌ها اینک به دلیل سیم پارگی‌های شبکه در شهر کرمان و رفسنجان است که ۴۱ گروه اجرایی در حال کار برای رفع نواقص و خسارات هستند.

سیدجواد حسینی با اشاره به تشکیل ستاد بحران در مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان اظهار کرد: با شروع باد و طوفان در بخش‌هایی از استان کرمان از جمله مرکز استان و شهر رفسنجان، برخی از تاسیسات شبکه‌های توزیع برق دچار آسیب شد که با اعزام تمامی تیم‌های عملیاتی، خدمت‌رسانی گسترده برای پایداری شبکه برق شکل گرفت و تداوم دارد.

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان با اشاره به سرعت بالای وزش باد گفت: این پدیده منجر به شکسته شدن شاخه‌های درختان و در نتیجه پارگی سیم‌های برق، شکستگی و سقوط برخی از پایه‌ها و چندین دستگاه ترانس هوایی شده است.

 وی اضافه کرد: این خسارات در برخی از نقاط منجر به خاموشی و قطع برق شهروندان شده که با تلاش ماموران این شرکت رفع مشکلات به وجود آمده با اولویت و حساسیت ویژه در دستور کار قرار دارد و در حال انجام است.

 حسینی خاطرنشان کرد: تعداد سه‌هزار و ۵٠ تماس مردمی نیز از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه در مرکز دیسپاچینگ این شرکت ثبت شده است.

وی ضمن تشکر از صبوری شهروندان برای رفع ایرادهای به وجود آمده و همراهی با ماموران برق، از آنان خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی و جلوگیری از خطرات احتمالی برق‌گرفتگی و هرگونه حادثه دیگر، از نزدیک شدن به شبکه‌ها و تاسیسات برق خودداری کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





تشریح جزییات خسارات طوفان به شبکه برق کرمان

منبع: فــارس
? تشریح جزییات خسارات طوفان به شبکه برق کرمان