تزریق ۶۲۸ هزار و ۵۰۵ دز واکسن کرونا در نوبت اول در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون ۶۲۸ هزار و ۵۰۵ دز واکسن کرونا در نوبت اول در استان کرمان تزریق شده است. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۱۲۱مورد […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون ۶۲۸ هزار و ۵۰۵ دز واکسن کرونا در نوبت اول در استان کرمان تزریق شده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۱۲۱مورد است که به تفکیک در کرمان ۶۵۱ نفر، رفسنجان ۵۳ نفر، جیرفت ۱۹۲ نفر، بم ۸۷ نفر و سیرجان ۱۳۸ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را ۳۳ هزار و ۹۹۸ نفر و  موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان را ۲۴۹ مورد برشمرد.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۱ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان را ۴ هزار و ۸۳ نفر عنوان کرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول ۶۲۸ هزار و ۵۰۵ دز و  واکسن تزریق شده نوبت دوم ۱۹۹ هزار و ۷۸۹ دز تاکنون در استان بوده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





تزریق ۶۲۸ هزار و ۵۰۵ دز واکسن کرونا در نوبت اول در کرمان

منبع:فــارس
? تزریق ۶۲۸ هزار و ۵۰۵ دز واکسن کرونا در نوبت اول در کرمان