ترویج مکتب سلیمانی از مهمترین اهداف تبلیغات اسلامی در کرمان است

کرمان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان ترویج مکتب سلیمانی را یکی از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در کرمان دانست. حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با فت فتو با اشاره به جایگاه ویژه کرمان در زمینه گسترش فرهنگ جبهه مقاومت و شهدای متعددی که در این عرصه تقدیم انقلاب کرده است گفت: شهید […]

کرمان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان ترویج مکتب سلیمانی را یکی از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در کرمان دانست.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با فت فتو با اشاره به جایگاه ویژه کرمان در زمینه گسترش فرهنگ جبهه مقاومت و شهدای متعددی که در این عرصه تقدیم انقلاب کرده است گفت: شهید سلیمانی سرآمد شهدا است و به تعبیر صحیح سید الشهدای مقاومت محسوب می‌شود، ترویج و گسترش فرهنگ و ابعاد شخصیتی و تفکرات این شهید در بحث ولایت مداری و ابعاد رفتاری و… بسیار مهم است.

وی گفت: تا امروز به بعد سلحشوری این شهید تکیه شده است اما سیره شهید سلیمانی گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه است که این مهم باید توسط روحانیان و مبلغان برای جامعه تبیین و تشریح شود.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان در سازمان تبلیغات وظیفه مهم مرکزیت ترویج این مکتب و دیدگاه را به عهده دارد و اقدامات قبال توجهی نیز انجام شده و در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

وی گفت: باید بتوانیم جوانان را با سیره شهدا و رفتار و زندگی آنها آشنا کنیم و الگو برداری از این سیره را پرنگ تر کنیم.

حجت الاسلام حقانی افزود: مردم محوری در زمینه اشاعه مکتب سلیمانی یکی از ابعاد قابل توجه در این زمینه است توجه مردم به این شهید نیز به دلیل ساده زیستی و اخلاص در عمل بوده است.

وی با اشاره به برگزاری سالگرد شهید سلیمانی گفت: در جریان برگزاری سالگرد شهید سلیمانی دیدم که جریان مردمی در این زمینه بسیار تأثیر گذار است.

کد خبر ۵۵۲۰۷۷۰




ترویج مکتب سلیمانی از مهمترین اهداف تبلیغات اسلامی در کرمان است

منبع: مــهر
? ترویج مکتب سلیمانی از مهمترین اهداف تبلیغات اسلامی در کرمان است