ترور سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی استکبار جهانی بود

کرمان – امام جمعه کرمان گفت: یکی از اشتباهات محاسباتی استکبار جهانی پس از انقلاب شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است چراکه این امر موجب وحدت بیشتر جبهه مقاومت شده است. به گزارش فت فتو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت اقوای الهی […]

کرمان – امام جمعه کرمان گفت: یکی از اشتباهات محاسباتی استکبار جهانی پس از انقلاب شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است چراکه این امر موجب وحدت بیشتر جبهه مقاومت شده است.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت اقوای الهی گفت: خداوند عالم بر نهان و آشکار ما آگاه است لذا باید تقوای الهی را رعایت کرد.

وی با اشاره به ترس از مقام رب و جلوگیری از هوا و هوس‌ها گفت: پیروی از مسیر الهی هزینه‌های بالایی دارد و در این مسیر باید صبر داشت چراکه گاهی اوقات هزینه‌ها بسیار زیاد است تا جایی که ممکن است دفاع از حق موجب جبهه گیری افکار عمومی علیه وی شود اما تاریخ شفاف سازی خواهد کرد.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که نازل‌ترین مرحله صبر، سکوت کردن است، اظهار داشت: در مرحله بالاتر علاوه بر سکوت، عفو کردن است همچنین تبدیل کردن بدی به خوبی، مرحله بالاتر صبر است که جواب بدی را با خوبی دادن است البته این یک قانون کلی است و در مواردی ممکن است بخشش شما موجب جسورتر شدن فرد می‌شود که اینجا بخشش جایز نیست.

وی ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت انتصاب مقام معظم رهبری توسط امام خمینی در سال ۱۳۵۸ به عنوان امام جمعه تهران، عنوان کرد: روزهای کنونی دربرگیرنده حوادثی در تاریخ انقلاب است و این روزها شاهد اعتراض مردمی در کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه به طور کلی استکبار جهانی معمولاً با ۳ چالش عمده روبرو است و موجب شکست آنها شده است، اضافه کرد: اولین چالش، اشتباهات محاسباتی آنها است که یکی از این اشتباهات محاسباتی آنها حمایت از شاه بود و پس از انقلاب این اشتباهات ادامه داشت که مصداق بارز آن شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان این مطلب که شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت بیشتر جبهه مقاومت شده است، تصریح کرد: فقدان ایمان و اعتقاد دومین چالش استکبار جهانی است لذا ایده آل آنها همین دنیای مادی است و بر این اساس جنگ‌های نیابتی را راه می‌اندازند چراکه مرگ برای آنها به معنای پایان همه چیز است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه اشکال ارتباطی سومین چالش استکبار جهانی است، بیان کرد: لذا فقط منافع خود را در نظر می‌گیرند و ارزش دو سویه برای کشورها قائل نیستند و نگاه ارباب رعیتی دارند.

کد خبر ۵۳۹۹۴۷۳




ترور سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی استکبار جهانی بود

منبع: مــهر
? ترور سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی استکبار جهانی بود